Opgelost door Media Markt: Medion laptop harde schijf kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45422
Gebruiker
Brand733
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Laptop gekocht in juli 2012,en de eerste gebrek was maart 2013 hardeschijf kapot en nu 30-12-13 weer harde schijf kapot.pffffffff

De oplossing

Nu binnen twee maanden de laptop weer kapot en het zelfde probleem en alles kwijt,zou ik graag gewoon een ander merk laptop uit willen zoeken waar meer vertrouwen mee kan krijgen maar media markt mevr. .... ,wil dit niet zij verwijst mijn naar consumentenkooprecht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Brand733
    Datum
    Ik ben net gebeld door een meneer van Media Markt NL en die gaat nu contact zoeken met Media Markt Utrecht,en krijg volgende week een reactie,dit vind ik al fijn dat ze bellen en mee willen zoeken naar oplossing
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Willemse,Bedankt voor het plaatsen van uw klacht en uw reactie.Ik heb inderdaad net telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen.Zoals afgesproken heb ik de betrokkenen geïnformeerd en wacht ik op reactie.Zodra er meer bekend is neemt Media Markt Utrecht contact met u op en zal de klacht verder in behandeling nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Utrecht uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Willemse,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de afhandeling van uw klacht doorgenomen.Zoals aangegeven kunt u zicht vanaf morgen melden bij Media Markt Utrecht en vragen naar mevrouw van der Boor.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  4. Auteur
    Brand733
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld en ik kreeg medegedeeld vanMedia markt dat ik morgen of dag later een laptop mag uitzoeken voor zelfde waarde waar ik hem voor gekocht had,ik zeg daar worden we vrolijk van en hopen op veel plezier van de nieuwe laptop,bedankt voor de bemiddeling Meneer Pakvis en Mevr. Van den Boor van Media Markt Utrecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brand733
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen