Klacht Media Markt: Meer dan 3 weken later nog geen wasmachine binnen

Klachtnummer
# 288468
Gebruiker
GilenaG
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 18 December een wasmachine+droger bundel gekocht. Dit zou op 21 Dec gebracht worden. Die ochtend krijg ik te horen dat de verkeerde product bij de bezorger staat, dus dat ze op 22 dec de product komen brengen. Uiteindelijk komen ze de product brengen, maar blijkt dat ze alleen maar de droger mee hebben genomen (staat inderdaad op hun papier als "aantal: 1"). Uiteindelijk heb ik Mediamarkt wel 10 keren binnen de 3 weken gebeld, maar krijg steeds te horen "je hoort zsm terug". Elke keer moest ik na twee dagen terug bellen, want ik werd niet op de hoogte gehouden.

Maandag weer gebeld, kreeg ik te horen "dit moet allang naar hoofdkantoor doorverwezen zijn". Ok netjes. Ik had woensdag weer terug gebeld, "we wachten nog op terugkoppeling". Gisteren eindelijk een reactie van hun gekregen, "uw product wordt zsm door de leverancier geleverd" maar alsnog is het niet mogelijk dat ik een datum krijg of toch een duidelijkheid. Dus het kan nog dit weekend zijn maar kan heel goed tot volgende week zijn (is dan ook een maand geweest dat ik mijn product heb gekocht).

Ik krijg vandaag eindelijk een bericht "wordt vandaag opgestuurd", maar het kan echt niet zo zijn dat je hen zo achterna moet lopen om hen in beweging te krijgen.

Ik werd afgeraden om bij mediamarkt te kopen en beter had ik dit gedaan! Al de moeite en geld die ik uit moest geven om in de tussentijd al de kleding van mijn gezin op en neer te sjouwen en te wassen, beter had ik ergens anders dit gekocht.

Gewenste oplossing

Wasmachine dit weekend nog binnen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bundel (wasmachine + droger) niet tegelijk bezorgd kon worden. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door een fout in het systeem heeft de vervoerder maar 1 product van uw bestelling ontvangen. Uit onze administratie is inmiddels gebleken dat de levering van uw wasmachine alsnog heeft plaatsgevonden.

    Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    GilenaG
    Datum
    Het klopt dat ik inderdaad mijn wasmachine heb ontvangen, maar dit verliep ook niet volgens wat mij beloofd werd.

    Ik kreeg ineens een berzorger voor de deur (zonder track en trace code, maar gelukkig was ik thuis). Vervolgens gaf de bezorger aan dat hij niet wist dat ik op verdieping woonde en wanneer hij MediaMarkt gebeld had, dat aan hem werd doorgegeven had dat dit onbekend was. Dus als gevolg hiervan, had hij de juiste karetje niet meegenomen om de wasmachine naar boven te brengen en was had hij ook niemand mee om hem te helpen.
    Wij hadden MediaMarkt gebeld, en de oplossing was "maak een nieuwe afspraak".
    Dus eindelijk krijg ik 4 weken later de wasmachine voor de deur en nu moet ik hem wegsturen. Ik moest buren lastig vallen en gelukkig hebben twee buurmannen het voor mij naar boven gebracht.

    Vervolgens wou de bezorger het aansluiten, maar hij had geen material met zich mee genomen, omdat volgens hem hij het alleen moest bezorgen en niet aansluiten. Dus mij werd op dat moment gezegd "je kan het wel zo gebruiken" met nog steeds de grote schroeven en alles erin. Gelukkig was niks met de machine gebeurd en moest ik zelf de juiste tool aanschaffen en de bolts eruit halen.

    6 dagen later krijg ik uit het niks een track en trace code dat dynalogic het voor mij komt installeren. Had ik daarop gewachten, was het bijna 5 weken geweest tot dat ik eindelijk kleren kon wassen. Dus ik ben helemaal niet tevreden, want het heeft mij ook extra geld gekost! (elders anders kleding wassen, tools erbij schaffen en minimaal 10 keren Mediamarkt bellen voordat het geregeld werd).

    Ik voelde me totaal niet gehoord en alsof hun mij een gunst doen. Uiteindelijk had ik veel zelf moeten doen terwijl op de website het heel mooi verkoopt wordt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen