Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Meer dan 3 weken later nog geen wasmachine binnen
Details
Klacht
Ik heb op 18 December een wasmachine+droger bundel gekocht. Dit zou op 21 Dec gebracht worden. Die ochtend krijg ik te horen dat de verkeerde product bij de bezorger staat, dus dat ze op 22 dec de product komen brengen. Uiteindelijk komen ze de product brengen, maar blijkt dat ze alleen maar de droger mee hebben genomen (staat inderdaad op hun papier als "aantal: 1"). Uiteindelijk heb ik Mediamarkt wel 10 keren binnen de 3 weken gebeld, maar krijg steeds te horen "je hoort zsm terug". Elke keer moest ik na twee dagen terug bellen, want ik werd niet op de hoogte gehouden.Maandag weer gebeld, kreeg ik te horen "dit moet allang naar hoofdkantoor doorverwezen zijn". Ok netjes. Ik had woensdag weer terug gebeld, "we wachten nog op terugkoppeling". Gisteren eindelijk een reactie van hun gekregen, "uw product wordt zsm door de leverancier geleverd" maar alsnog is het niet mogelijk dat ik een datum krijg of toch een duidelijkheid. Dus het kan nog dit weekend zijn maar kan heel goed tot volgende week zijn (is dan ook een maand geweest dat ik mijn product heb gekocht).
Ik krijg vandaag eindelijk een bericht "wordt vandaag opgestuurd", maar het kan echt niet zo zijn dat je hen zo achterna moet lopen om hen in beweging te krijgen.
Ik werd afgeraden om bij mediamarkt te kopen en beter had ik dit gedaan! Al de moeite en geld die ik uit moest geven om in de tussentijd al de kleding van mijn gezin op en neer te sjouwen en te wassen, beter had ik ergens anders dit gekocht.
Gewenste oplossing
Wasmachine dit weekend nog binnen of geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.