Klacht Media Markt: microsoft surface pro 4 start na 4 dagen niet meer op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182354
Gebruiker
diana
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Op 19 augustus heb ik bij mediamarkt te den haag een microsoft surface pro 4 gekocht, met sleeve en toetsenbord en windows office.
De verkoper vroeg of ik handig was met installeren, en ik antwoordde "ja".
Thuis de computer geinstalleerd, mail programma erop gezet. Gewerkt in een word document. Mijn zoon de computer laten opstarten, mee laten werken. Computer helemaal opgeladen.
Op dinsdag moest de computer voor het eerst mee naar school. De eerste 2 lessen deed de computer het op school. Er werd verbinding gemaakt met de wifi van school en inlogcodes ingevoerd. Tijdens les 3 kreeg mijn zoon de computer niet meer aan.
Eenmaal thuis gekomen heb ik ook geprobeerd de computer aan te krijgen. Op het lichtnet aangesloten, het toetstenbord lichtte op, maar ik kreeg de computer niet aan.
Teruggegaan naar de winkel, deze wilde hem niet opruilen voor een nieuw exemplaar omdat ik de doos niet meer had, maar ik moest hem voor reparatie achterlaten, wat 2-3 weken zou duren.

De oplossing

product omruilen voor een nieuw exemplaar, aangezien gekocht product net aan de verwachting voldoet die je mag verwachten

8 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland



  2. Auteur
    diana
    Datum
    ik ben vandaag na 17 uur thuis en morgen ben ik ook thuis te bereiken.

    met vriendelijke groet, diana dat
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Den Haag.

    Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    diana
    Datum
    ik hoop dat ik maandag of dinsdag gebeld wordt,mijn zoon loopt nu al achter met zijn schoolwerk door dit gedoe.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben contact opgenomen met Media Markt Den Haag met de vraag of het mogelijk is u een leen laptop aan te bieden. Helaas zijn deze momenteel niet beschikbaar.

    Wij zullen het oordeel van de technische dienst af moeten wachten en Media Markt Den Haag zal u op de hoogte houden van eventuele wijzigingen in de status van uw reparatie.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland


  6. Auteur
    diana
    Datum
    ik vind het erg vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. het is potverdikkeme een slinternieuwe computer van meer dan 800 euro. mijn zoon loopt achter met schoolwerk, ik vind het echt geen stel en service. ik wil dat het deze week wordt opgelost.

    diana dat
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben inmiddels vanuit Media Markt Den Haag vernomen dat zij uw reparatieopdracht retour heeft ontvangen.

    De technische dienst heeft deze omgeruild, deze is getest door de medewerkers van Media Markt Den Haag en in orde bevonden.

    U heeft inmiddels van Media Markt Den Haag een bericht ontvangen dat u deze op kan halen bij hun servicebalie.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.

  8. Auteur
    diana
    Datum
    uiteindelijk door een kleine regel in de briefwisseling, zag ik dat ik toch een nieuwe computer kreeg (waar ik volgens media markt eerst niet voor in aanmerking zou komen). ik heb nooit te horen/zien gekregen wat er uiteindelijk kapot was aan de oude computer. nu even afwachten of deze nieuwe het nog doet na 3 dagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
diana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry