Klacht Media Markt: Miele wasmachine besteld met volgende dag levering alleen vertraagd door de fraudecheck

Klachtnummer
# 126360
Gebruiker
√únal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 31-8-2015 onder de belofte "voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd" een wasmachine besteld om 20:18.
Dezelfde avond kreeg ik de confirmatie van de bestelling en heb de dag erop vrij genomen om de wasmachine in ontvangst te kunnen nemen.

De volgende ochtend had ik geen track & trace code dus heb gebeld om te vragen of er wat mis is gegaan. Nu blijkt de mediamarkt een "random" fraudecheck op creditcards en hierdoor is mijn levering vertraagd.

Natuurlijk kan bovenstaande een keer gebeuren, maar dan verwacht je (als trouwe klant) wel dat dit netjes wordt opgelost door de MM. Met mijn vorige bestelling is me exact hetzelfde overkomen en heeft de bezorging 6 dagen op zich laten wachten.

De medewerker reageerde uiterst onvriendelijk en dat ik dan bij de concurrent moest bestellen en annuleren bij MM vond ze prima. Een andere oplossing was er niet volgens haar.


De oplossing

1. Excuses van betreffende medewerker
2. Latere bezorging inclusief plaatsing waarbij mijn vrouw de wasmachine in ontvangst kan nemen, en ik hier niet aanwezig hoef te zijn.




Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Akpinar,

    Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling vertraging op heeft gelopen. Zoals telefonisch besproken hebben wij een retour opdracht voor u ingediend. De ophaling van de wasmachine zal morgen plaats vinden. Mocht u nog verdere opmerkingen of vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen