Klacht Media Markt: Mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen!

Klachtnummer
# 392905
Gebruiker
Shou#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24-09-2019 na twaalven heb ik een bestelling geplaatst die dan als het ware op 26-09-2019 geleverd zou moeten worden. Op de 26ste heb ik een track and trace code ontvangen en zou die dag geleverd worden. Uur voor levering krijg ik een wijziging dat het product de 27ste wordt geleverd,wat ik nogal vervelend vond. Na te hebben gebeld met de klantenservice gaven zij Post nl de schuld. Post nl geeft aan dat Mediamarkt nog niks heeft geleverd, kortom ik werd gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. De 27ste krijg ik weer één uur voor levering een wijziging dat die de 28ste wordt geleverd. Het is inmiddels alweer de 28ste en Dynalogic zou leveren en ook weer een track and trace code ontvangen. Hiervan weeral een wijziging naar maandag 30 sept en als ik bel naar de klantenservice krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom het iedere keer mis gaat met de levering en als kers op de taart zou ik vanochtend gebeld worden om te kijken voor een oplossing dat is nooit gebeurd. Ik heb zelf moeten bellen en zijn we uiteindelijk nooit tot een oplossing gekomen.

De oplossing

Ik wil mijn product geleverd hebben en een tegemoetkoming voor alle ongemak!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen