Klacht Media Markt: mijn geld zo snel mogelijk terug storten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461495
Gebruiker
Appie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 21-05-2020 wasmachine €742,50 online besteld ideal betaald,en 08-06-2020 zo geleverd worden werd dag later kapotte wasmachine geleverd.hetzelfde dag gebeld voor retourneren,werd gezegd dat ze volgende dag zouden ophalen ,was ook dag later opgehaald(Firstlogistic).tot hier redelijk.
Maar nu na zo veel telefoontjes en drie weken later nog steeds hebben ze mijn geld niet terug gestort ,wat ze wel elke keer beloven .ik wacht op mijn geld om andere wasmachine te kopen met mijn zuur verdiende geld, kan nu geen was doen omdat geen wasmachine heb.Zo ga je toch niet met klanten om.

Gewenste oplossing

Simpel ,gewoon mijn geld terug storten.
Geboden oplossing
geen gehoor van mediamarkt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen