Klacht Media Markt: Misinformatie over Levertijd

# 196401
j

Ik heb online een USB adapter besteld omdat er online werd beweerd dat die de volgende dag in huis zou zijn. Na 2 dagen heb ik gebeld en werd me verteld dat dit product 'standaard' met de post werd verzonden en dat 5 dagen kon duren. Dat was te laat voor me. Maar annuleren en mijn geld terug krijgen kon ook niet. Ik moet dus nu naar een winkel en nog eens 90 Euro betalen om hem op tijd te krijgen EN het product dat ik straks niet meer nodig heb ook zelf weer terugbrengen. Wat een totale misleiding!

Het had gewoon moeten worden geleverd binnen de aangegeven levertijd. Nu dat dit te laat is, zou ik het logisch vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen in plaats van zelf weer tijd te moeten stoppen in het oplossen van hun foute informatieverschaffing en gebrek aan flexibiliteit.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de USB adapter niet de volgende dag heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij naar aanleiding van uw klacht handmatig een uitbetaling aangemaakt. De verwachting is dat u het aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening ontvangt.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht te bespreken.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?