Opgelost door Media Markt: Misleading cash-back offer, bad after sales service from MediaMarkt, Groningen (Sontplein)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97051
Gebruiker
rve150
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Misleading sales Story : I bought a HP Laptop from MediaMarkt in Sept 2014 at a store discounted price. The laptop had a Euro100 cash back offer in the offer letter at Mediamarkt. It seemed too good and therefore I bought it. I have the MediaMarkt advertisement paper with the cashback offer on it. The salesman advises me to register and contact HP for availing the cash back in my account.After registering the laptop and contacting HP, I get a message that the offer is over. After some weeks HP indicates that they have investigated with Mediamarkt and that I should get back cash back from them.
When I go to Mediamarkt, I see that they basically do not give a damn to any complaints. Once they say that they have lost my complaint details and the second time they say that they have no complaint handling system in their store.
It’s amazing to see how the store likes to kill time and does not want to engage the consumer with an issue.

De oplossing

Please refund the promised Euro100 on the product offer letter at Mediamarkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dear Sir / Madam Rao,Thank you for reporting your complaint.After reading your complaint we have contacted Media Markt Groningen Sontplein.Your complaint will be handled by Media Markt Groningen Sontplein and they will give you a detailed response.With kind regards,
    Mw. I. Simons
    Service department
  2. Auteur
    rve150
    Datum
    Got a call from MediaMarkt Sontplein Groningen. The amount was refunded. Thanks to 'Klachtenkompas.nl' for upholding consumer rights.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rve150
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen