Opgelost door Media Markt: Misleidende reclame mobile telefoons € 75 waardebon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30685
Gebruiker
Erwin
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bij de Media Markt is de mogelijkheid telefoons te kopen met een cadeaukaart van € 75,00.
voorwaarden (quote):
Ook verkrijgbaar in combinatie met een abonnement of VERLENGING +Cadeaukaart €75,00

Geen sterretjes of extra voorwaarden!
Helaas, bij verlenging is hetgeen verlenging maar NIEUW ABONNEMENT!! waarbij je met 1 jarig contract je € 5,00 p/mnd extra betaald!!
Je betaald de cadeaukaart zelf met rente!

Abonnement via Phone House gecontroleerd, hier betaal ik € 5,00 minder per maand voor hetzelfde abonnement en de prijs van het toestel is gelijk.

1e klas oplichters, ook geen kennis van de telefoons in A 'dam.

De oplossing

De misleidende advertenties aanpassen naar zie voorwaarden of iets dergelijks.

Ik heb het toestel ergens anders gekocht, de waardebon was bedoeld voor een wasmachine. Ook deze heb ik elders gekocht voor een lagere prijs!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Klooster,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen.Zoals afgesproken leg ik uw klacht voor bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek toelichting te geven over deze reclame.Zodra ik deze aanvullende informatie heb ontvangen neem ik telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Klooster, Ik heb zojuist uw voicemail ingesproken met het verzoek of u mij terug wilt bellen.U mag ook in deze klacht een bericht achter laten wanneer ik u telefonisch kan bereiken.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  3. Auteur
    Erwin
    Datum
    Geachte heer Pakvis,Helaas ben ik uw telefoonnummer kwijt, zou u zo vriendelijk willen zijn mij nog 1x te bellen om bovenstaand verhaal af te ronden.Hartelijk dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,
    Erwin
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Klooster, Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en de klacht verder met u doorgenomen.Zoals aangegeven leg ik uw opmerkingen en tips intern voor om te zoeken naar verbetering bij toekomstige vergelijkbare situaties.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  5. Auteur
    Erwin
    Datum
    Ik ben door de heer Pakvis zeer vriendelijk te woord gestaan, hij zag mijn probleem met de advertentie en neemt dit op met de juiste afdeling binnen Media Markt.
    Dit was uiteindelijk ook mijn doel en ben dan ook zeer tevreden over de afhandeling.
  6. Auteur
    Erwin
    Datum
    Ik ben door de heer Pakvis zeer vriendelijk te woord gestaan, hij zag mijn probleem met de advertentie en neemt dit op met de juiste afdeling binnen Media Markt.
    Dit was uiteindelijk ook mijn doel en ben dan ook zeer tevreden over de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?