Klacht Media Markt: Misleidende reclame van mediamarkt voor gourmetstel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340467
Gebruiker
Mike
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gourmetstel princess gekocht zou u bioscoop kaartje bij zitten maar helaas.
Ze laten je denken dat er bij het gourmetstel een bioscoop kaartje zit maar dat is dus niet zo.

De oplossing

Zorgen voor een bioscoopkaartje of het bedrag ter waarde van een bioscoopkaartje retour op mijn rekening storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Excuses voor het ongemak, zoals telefonisch besproken hebben wij een nationale bioscoopbon naar uw verstuurd.
    Wij vinden het erg vervelend dat u wat langer heeft moeten wachten op een reactie dan u wellicht van ons gewend bent.
    Veel plezier bij de film !

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niks gehoord 😡
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen