Opgelost door Media Markt: Misleidende teksten op de website

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263868
Gebruiker
Keko
Datum
17 reacties

Details

De klacht

Ongeveer 1 maand geleden de nieuwe Sony Xperia XZ Premium besteld met de Pre-order dit heb ik gedaan omdat Media Markt op de website heeft aangegeven deze te kunnen leveren/ ophalen op 06-06-2017.

Inmiddels 1 Dag later en gisteren nog in de winkel geweest. Product is er nog NIET!!
Hoe kan het zo zijn dat ze aangeven dat we het toestel vanaf 06-06-2017 kunnen afhalen maar er nog niet is???

Inmiddels al wel betaald dus Media Markt zit alweer 1 maand op mijn geld te teren.

De reden dat we bij de Media Markt hebben besteld is omdat we aanstaande Vrijdag op vakantie gaan en dus voor die tijd nog het toestel wilde hebben.

Nu meerdere malen de klantenservice gesproken en niemand kan een concreet antwoord geven van wanneer het product geleverd word?!?
Ja het enige wat er verteld word is "ergens deze week" ja hier heb ik niks aan vrijdag zijn we weg.

Daarbij komt nog eens kijken dat de directe concurrentie van de Media MArkt het toestel wel kan leveren???
Dit is helaas geen oplossing voor mijn want de Pre-order zorgde ervoor dat ik gebruik kan maken van de Headset. Dit actie is nu inmiddels verlopen dus dat zou dan een verloren zaak zijn.

Btw: Zijn misleidende teksten niet verboden in ons land?

De oplossing

Ik eis een duidelijk antwoord en een directe levering en dat nog wel VOOR aanstaande Vrijdag (09-06-2017)!

Dit is overigens ook de laatste keer dat ik zo behandeld dien te worden door de Media Markt en koop in het vervolg hier GEEN producten meer! Zolang het zo nog moet gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

17 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het toestel niet op voorraad is. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw bestelling geannuleerd en een toestel voor u klaar gelegd bij MediaMarkt Utrecht Hoog Catharijne. Het toestel ligt voor u klaar bij de service balie.

    Morgen zullen wij voor u een begeleidend schrijven maken waardoor u alsnog gebruik kunt maken van de pre-order actie.

    Mocht u nog vragen hebben vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Keko
    Datum
    Inmiddels de telefoon opgehaald dat is dus geregeld!
    Enkel zie ik nog wel de schrijver tegemoet.

    Deze heb ik tot nu toe nog niet mogen ontvangen.

    Tot zover is het een goede service geweest maar in het vervolg zou dit ook wel sneller mogen. Ipv dat het via deze weg hoort te gaan.

    Mvg.
    Kevin
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het schrijven is gisteren niet meer met de post mee gegaan en zal dus vandaag verzonden worden. Indien u dit wenst kunnen wij deze ook digitaal aan u toesturen. Graag ontvangen wij dan het e-mail adres waarnaar wij deze toe kunnen sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Keko
    Datum
    De schrijver inmiddels ontvangen. Nu enkel afwachten wat Sony ervan vind.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij gaan er vanuit dat dit geaccepteerd wordt door Sony, mocht dit niet het geval zijn ontvangen wij graag de afwijzing en gaan wij contact opnemen met Sony. Wij verwachten echter dat dit geen problemen oplevert.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    Keko
    Datum
    Helaas nog geen bericht gehad van Sony dat het geaccepteerd wordt we wachten nog even af.

    Mvg
    K Kortwijk
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het jammer dat Sony het tot op heden nog niet heeft geaccepteerd. Wij gaan er vanuit dat het geen problemen oplevert en dat alles gewoon geaccepteerd zal worden. Wij weten uit ervaring wel dat het helaas lang duurt voor deze acties geaccepteerd worden.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  8. Auteur
    Keko
    Datum
    Reactie tbv behoud klacht. Ik sluit de klacht pas wanneer deze helemaal is verholpen.

    Status update. Nog steeds geen gehoor van Sony wat betreft de koptelefoon. Maar er staat vermeld dat we ze 4 weken de tijd moeten geven. Nu inmiddels 3 weken verder.

    Mvg
    K. Kortwijk
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij zullen de klacht open laten staat tot er reactie is gekomen vanuit Sony. Mocht er geen reactie komen adviseren wij u eerst contact op te nemen met Sony om navraag te doen over de status. Mocht dit echter problemen opleveren zullen wij nagaan wat we voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  10. Auteur
    Keko
    Datum
    Gisteren hebben we even gemaild met Sony eens kijken hoe of wat. We wachten nog op een reactie.

    Mvg.
    K. Kortwijk
  11. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij gaan er vanuit dat Sony dit alsnog voor u oplost. Mochten er problemen zijn vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  12. Auteur
    Keko
    Datum
    Uiteindelijk contact gehad met Sony. Nogmaals alle gegeven toe moeten sturen! En nu hebben we dan eindelijk de bevestiging gekregen dat de gegevens goed zijn aangekomen.

    Nu wachten we nog op een bevestiging van verzending en het akkoord bevinden van de ingestuurde gegevens!

    Dus nog even geduld.
    Mvg.
    K. Kortwijk
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat fijn om te horen dat u nu wel een bevestiging heeft ontvangen van de opgestuurde gegevens. Wij hopen dat dit nu snel voor u wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  14. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat fijn om te horen dat u nu wel een bevestiging heeft ontvangen van de opgestuurde gegevens. Wij hopen dat dit nu snel voor u wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  15. Auteur
    Keko
    Datum
    Nog steeds niks vernomen van Sony zelf gaat wel allemaal soepel daar! Jammer van Sony. Wij nemen vandaag contact met ze op om een antwoord erop te krijgen.

    Als die bevestiging binnen is en het is akkoord bevonden dan sluit ik deze klacht af met een eindcijfer.

    Mvg.
    K. Kortwijk
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hopen dat dit alsnog snel voor u wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  17. Auteur
    Keko
    Datum
    Alles is geregeld de koptelefoon is binnen en we zijn helemaal top geholpen.

    Jammer dat het in het begin wat anders liep maar uiteindelijk heeft de mediamarkt het erg goed op gepakt top bedankt!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Keko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zie eerder verstuurde tekst/ bericht. Mvg K. Kortwijk
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen