Opgelost door Media Markt: Misleiding 3 halen 2 betalen gamesactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30360
Gebruiker
Kiewiet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik wilde zondag 14 juli nog gebruik maken van de kortingsactie 3 halen 2 betalen en 3 Nintendo 3DS spellen voor mij zoontje aanschaffen. In hun folder van week 28 staat heel duidelijk de 3 door mijn zoontje gewenste 3DS-spelletjes afgebeeld: pokémon mystery dungeon, luigi's mansion 2 en mario luigi dream team bros. Op hun webshop waren echter geen van de 3 spellen te vinden: ook niet via hun zoekmachine (als ik bijvoorbeeld pokémon of luigi intypte, vond ik alleen pokémon white en verder niets) . Sterker nog: bij games-acties-3 halen 2 betalen: verschenen er maar 2 spelletjes (Maya en Animalcrossing), wat natuurlijk raar is bij een 3 halen actie!

Ik heb via een klachtenformulier verzocht hun fout te herstellen en mij als nog de mogelijkheid te geven om gebruik te maken van hun actie. Ik hun reactie zeggen ze dat ik dan bij lokale vestigingen had moeten navragen als de spelletjes op internet niet meer voorradig zijn. Nu (na de actie) is alles weer voorradig op in de webshop .

Gewenste oplossing

Ik wil als nog gebruik maken van de actie.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Kiewiet,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht zal door een medewerker van Media Markt online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren vandaag inhoudelijk op uw klacht of nemen eventueel contact met u op wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Kiewiet
    Datum
    Ik heb het aanbod gehad om alsnog gebruik te mogen maken van de actie. Ik moest dan eerst het volledige bedrag betalen en krijg achteraf 33% van het aankoopbedrag terug. Ik heb de bestelling gedaan en wacht nu af of het geld daadwerkelijk teruggestort wordt.
  3. Auteur
    Kiewiet
    Datum
    Ik heb het geld nog niet binnen, maar verwacht daar geen problemen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen