Opgelost door Media Markt: Misleiding mbt prijs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189079
Gebruiker
Mario
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vanochtend ben ik in de mediamarkt (The Wall, Utrecht) geweest om te informeren welke tablet het beste bij mij past. Hier kwam de Samsung Galaxy tab A als beste uit de bus en werd aangeboden voor 233,10 euro. De verkoper vertelde dat deze nog niet was uitgepakt in het magazijn. Advies was om te bestellen in de webshop, zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst in eerste instantie besteld via webshop voor 233,10 maar bij het afrekenen stond de prijs van 249 euro! Na het plegen van een belletje naar de klantenservice werd er doodleuk verteld dat ik voor een goedkopere prijs maar terug naar de winkel moet gaan waar ik vanochtend was.. Wat een service en slechte behandeling!

De oplossing

Graag online leveren tegen aangeboden prijs van 233,10 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de tablet online voor een andere prijs moest kopen. Zoals telefonisch besproken gaan wij achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast nemen wij contact op met de klantenservice om de afhandeling van de klacht te bespreken. Dit is namelijk niet geheel volgens de Media Markt standaard.

    U kunt de tablet alsnog bestellen en krijg van ons het prijsverschil terug. Zodra u de bestelling geplaatst heeft willen wij u verzoeken ons te voorzien van het ordernummer. Zodra wij deze ontvangen kunnen wij u het prijsverschil terugbetalen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Mario
    Datum
    Geachte Mw. F. Meijer,
    Bedankt voor de snelle afhandeling.
    De order heb ik zojuist geplaatst met onderstaand bestelnummer.
    BESTELNUMMER: 72280838, TOTAALBEDRAG: € 249,00
    Een compensatie in de vorm van een tegoedbon is ook bespreekbaar.

    Met vriendelijke groet,
    Mario
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Indien u het verschil van €15,90 op een cadeaukaart wenst te ontvangen kan dit uiteraard ook. Graag vernemen wij van u of u dit bedrag per cadeaukaart wenst te ontvangen of op uw rekening.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Mario
    Datum
    Geachte Mw. F. Meijer,
    Bedankt voor de snelle reactie en oplossing .
    Het bedrag op mijn rekening heeft de voorkeur.
    Daarnaast een compensatie van een tegoedbon zou ik zeer op prijs stellen. Het had natuurlijk nooit zo ver mogen komen zoals u zelf door de telefoon ook aangaf.

    Met vriendelijke groet,
    Mario
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het verschil zal spoedig overgemaakt worden. Hoewel wij begrijpen dat het erg vervelend is en de prijs niet hoort te verschillen kunnen wij u hier geen tegoedbon voor aanbieden.

    Wij hopen u voldoende geinformeerd worden.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Mario
    Datum
    MM heeft vrij snel contact opgenomen en het verschil in prijs teruggestort op mijn rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mario
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?