Opgelost door Media Markt: Misleiding mbt prijs

Mario

Vanochtend ben ik in de mediamarkt (The Wall, Utrecht) geweest om te informeren welke tablet het beste bij mij past. Hier kwam de Samsung Galaxy tab A als beste uit de bus en werd aangeboden voor 233,10 euro. De verkoper vertelde dat deze nog niet was uitgepakt in het magazijn. Advies was om te bestellen in de webshop, zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst in eerste instantie besteld via webshop voor 233,10 maar bij het afrekenen stond de prijs van 249 euro! Na het plegen van een belletje naar de klantenservice werd er doodleuk verteld dat ik voor een goedkopere prijs maar terug naar de winkel moet gaan waar ik vanochtend was.. Wat een service en slechte behandeling!

Graag online leveren tegen aangeboden prijs van 233,10 euro.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de tablet online voor een andere prijs moest kopen. Zoals telefonisch besproken gaan wij achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast nemen wij contact op met de klantenservice om de afhandeling van de klacht te bespreken. Dit is namelijk niet geheel volgens de Media Markt standaard.

U kunt de tablet alsnog bestellen en krijg van ons het prijsverschil terug. Zodra u de bestelling geplaatst heeft willen wij u verzoeken ons te voorzien van het ordernummer. Zodra wij deze ontvangen kunnen wij u het prijsverschil terugbetalen.

Excuses voor het ongemak.

Geachte Mw. F. Meijer,
    Bedankt voor de snelle afhandeling.
    De order heb ik zojuist geplaatst met onderstaand bestelnummer.
    BESTELNUMMER: 72280838, TOTAALBEDRAG: € 249,00
    Een compensatie in de vorm van een tegoedbon is ook bespreekbaar.

Bedankt voor uw reactie.

Indien u het verschil van €15,90 op een cadeaukaart wenst te ontvangen kan dit uiteraard ook. Graag vernemen wij van u of u dit bedrag per cadeaukaart wenst te ontvangen of op uw rekening.

In afwachting van uw reactie.

Geachte Mw. F. Meijer,
    Bedankt voor de snelle reactie en oplossing .
    Het bedrag op mijn rekening heeft de voorkeur.
    Daarnaast een compensatie van een tegoedbon zou ik zeer op prijs stellen. Het had natuurlijk nooit zo ver mogen komen zoals u zelf door de telefoon ook aangaf.

Bedankt voor uw reactie.

Het verschil zal spoedig overgemaakt worden. Hoewel wij begrijpen dat het erg vervelend is en de prijs niet hoort te verschillen kunnen wij u hier geen tegoedbon voor aanbieden.

Wij hopen u voldoende geinformeerd worden.

Mario
    MM heeft vrij snel contact opgenomen en het verschil in prijs teruggestort op mijn rekening.

Mario

Ook een klacht indienen over Media Markt?