Opgelost door Media Markt: Misleiding met reclame Iphone 5c met BEN abonnement (de helft minder Mb's)

Marco van der Does

Mediamarkt adverteert in zijn brochure geldig van 17-8 t/m 30-8 2015 met een IPhone 5c met een 2 jarig BEN Abonnement voor 22,50.

Daarbij wordt 300 belminuten en 500 + 500 Mb internet beloofd.

Bij een bezoek aan de winkel wordt bij de bestelling pas gemeld dat het een foutje is in de brochure en dat het slechts 500 Mb is wat geleverd zal worden. Verder wordt er in de brochure nergens een voorbehoud gemaakt voor drukfouten.

Ik vind dat Media Markt zich moet houden aan de aanbieding of een boete behoort te krijgen voor misleidende reclame.

MvG
Marco

honoreren van de originele aanbieding uit de folder, 22,50 voor de volledige aanbieding en niet de aangeboden 25 rekenen voor de gewenste 1 Gb aan internet verkeer.

Marco van der Does
    De vestigingsmanager van Media Markt Arena heeft persoonlijk contact opgenomen. De manier van afhandelen van onze claim op een aanbieding zou normaliter absoluut worden goedgekeurd door hem.
    De disclaimer in de folder is alleen bedoeld voor fouten die echt niet zouden kunnen (een televisie voor 5 euro enzo).
    Hij gaat het proces in de zaak aanpakken en verbeteren. Een zeer ruime cadeaubon van hem ontvangen en een excuusbrief. Bedankt en zeer positief afgehandeld!
    Marco van der Does
    Bedankt en zeer positief afgesloten,

Ook een klacht indienen over Media Markt?