Opgelost door Media Markt: Misleiding met reclame Iphone 5c met BEN abonnement (de helft minder Mb's)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124239
Gebruiker
Marco van der Does
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mediamarkt adverteert in zijn brochure geldig van 17-8 t/m 30-8 2015 met een IPhone 5c met een 2 jarig BEN Abonnement voor 22,50.

Daarbij wordt 300 belminuten en 500 + 500 Mb internet beloofd.

Bij een bezoek aan de winkel wordt bij de bestelling pas gemeld dat het een foutje is in de brochure en dat het slechts 500 Mb is wat geleverd zal worden. Verder wordt er in de brochure nergens een voorbehoud gemaakt voor drukfouten.

Ik vind dat Media Markt zich moet houden aan de aanbieding of een boete behoort te krijgen voor misleidende reclame.

MvG
Marco

Gewenste oplossing

honoreren van de originele aanbieding uit de folder, 22,50 voor de volledige aanbieding en niet de aangeboden 25 rekenen voor de gewenste 1 Gb aan internet verkeer.

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Marco van der Does
    Datum
    De vestigingsmanager van Media Markt Arena heeft persoonlijk contact opgenomen. De manier van afhandelen van onze claim op een aanbieding zou normaliter absoluut worden goedgekeurd door hem.
    De disclaimer in de folder is alleen bedoeld voor fouten die echt niet zouden kunnen (een televisie voor 5 euro enzo).
    Hij gaat het proces in de zaak aanpakken en verbeteren. Een zeer ruime cadeaubon van hem ontvangen en een excuusbrief. Bedankt en zeer positief afgehandeld!
  2. Auteur
    Marco van der Does
    Datum
    De vestigingsmanager van Media Markt Arena heeft persoonlijk contact opgenomen. De manier van afhandelen van onze claim op een aanbieding zou normaliter absoluut worden goedgekeurd door hem.
    De disclaimer in de folder is alleen bedoeld voor fouten die echt niet zouden kunnen (een televisie voor 5 euro enzo).
    Hij gaat het proces in de zaak aanpakken en verbeteren. Een zeer ruime cadeaubon van hem ontvangen en een excuusbrief.
    Bedankt en zeer positief afgesloten,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen