Klacht Media Markt: Misleiding over moment van bezorgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 158213
Gebruiker
Aldert
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op de website meldt Mediamarkt alle bestelling welke voor 22.00h worden besteld de volgende dag te bezorgen! Dit is niet waar. Wanneer je na even zoeken doorklikt blijkt dat er niet op zondag wordt bezorgd (zoals Coolblue) en witgoed wordt zelfs pas op dinsdag bezorgd. Wanneer je een bestelling plaatst op zaterdag krijg je ook doodleuk een bevestiging met "voor 22.00h besteld de volgende dag in huis (niet dus)
Pure misleiding

Gewenste oplossing

Waarschuwen van andere potentiële kopers of MM dwingen zaken duidelijker en eerlijker op de site en orderbevestiging te vermelden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend dat u zich misleid voelt, dit is absoluut niet onze opzet. Zoals aangegeven staat zowel op onze bezorg pagina als in de voorwaarden dat wij witgoed niet leveren op zaterdag en zondag. Daarnaast staat hier ook aangegeven dat kleine artikelen niet op zondag geleverd worden.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online Nederland
  2. Auteur
    Aldert
    Datum
    Gebeld (9/3) door Mediamarkt.
    Zij vinden het geen misleiding! Omdat het wel (ergens) op de site te vinden is dat de claim "volgende dag in huis" niet altijd geldt. Wel excuses aangeboden gekregen!
    Wat mij betreft zouden de uitzonderingen direct bij de claim moeten staan en niet een paar klikken verder!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Zoals eerder aangegeven staat duidelijk aangegeven wanneer "voor 10 uur besteld, morgen in huis" geldt. Helaas kan ik u dus niet verder helpen met uw klacht. Mocht u nog andere vragen hebben dan verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online Nederland
  4. Auteur
    Aldert
    Datum
    Hoewel het duidelijk misleidend is wil Mediamarkt hier niet van afwijken en gaat door met de misleidende praktijken. Een oplossing zou heel eenvoudig zijn door onder de claim morgen in huis de uitzonderingen te vermelden. Dit wordt echter bewust achterwege gelaten. Waarschijnlijk omdat concurrenten wel op zondag bezorgen! Ik ben dus ontevreden over het bewust misleiden van klanten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen