Opgelost door Media Markt: Mislukte bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14793
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 2 november een bestelling geplaatst op de Media Markt webshop. Ik heb betaald met iDeal, en ik kreeg hier dan ook een mail van dat deze betaling voltooid was. Maar ik kreeg geen bevestiging mail van de Media Markt zelf. Nu is mijn vraag; is mijn bestelling wel doorgegeven aan de Media Markt ?

De oplossing

Ik wil weten op de bestelling is doorgegeven of niet. Als hij niet verstuurd is zou hij opnieuw verstuurd moeten worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen