Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Mislukte bestelling
Details
De klacht
Ik heb op 2 november een bestelling geplaatst op de Media Markt webshop. Ik heb betaald met iDeal, en ik kreeg hier dan ook een mail van dat deze betaling voltooid was. Maar ik kreeg geen bevestiging mail van de Media Markt zelf. Nu is mijn vraag; is mijn bestelling wel doorgegeven aan de Media Markt ?De oplossing
Ik wil weten op de bestelling is doorgegeven of niet. Als hij niet verstuurd is zou hij opnieuw verstuurd moeten worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.