Klacht Media Markt: Mislukte Reparatie, Geen Leentoestel voor tijdens reis!

Klachtnummer
# 381916
Gebruiker
BozeKlant010
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in januari een telefoon bij Media Markt aangeschaft. 2.5 weken geleden is het scherm hiervan gebroken. Ik heb deze laten repareren bij Media Markt Rotterdam Centrum en heb hiervoor 329 euro betaald. Na een week gebruik van het gerepareerd toestel is het scherm van zelf volledig onbruikbaar geworden ( Heel het scherm is groen ). Dit komt door een defecte nieuwe scherm of foutje tijdens het monteren. Ik ben hiervoor naar Media Markt Centrum geweest om het probleem aan te geven en het te laten oplossen. Overigens ook van belang is dat ik over enkele dagen op een lange reis ga en een smartphone nodig heb. Na dit allemaal verteld te hebben aan de medewerkers hebben zij mij verteld dat ze Of het toestel moeten opsturen naar Huawei voor een reparatie wat 2-3 weken zal duren Of een nieuwe scherm moeten bestellen en zelf weer repareren wat een week zal duren. Ik vertelde ze over mijn situatie en dat ik over een paar dagen weg ga en dat ik een smartphone NODIG heb, vertelden ze mij heel bot dat ze geen leentoestellen hebben. Uiteindelijk was de enige oplossing die ze mij konden aanbieden dat ik naar een andere reparatie service winkel ga en ZELF NOG EEN KEER voor een schermreparatie betaal. Dit is niet hoe je met je klanten om moet gaan! Uiteindelijk er toch voor gekozen om de reparatie weer bij Media Markt te laten uitvoeren zodat ik niet NOG EEN KEER kosten hoef te maken. Maar dit zal wel betekenen dat ik geen telefoon ga hebben tijdens mijn reis.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Media Markt mij een leentoestel geeft totdat de reparatie is uitgevoerd of dat Media Markt mij compenseert voor het aanschaffen van een nieuwe telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen