Opgelost door Media Markt: Mobiele telefoon met kleine beschadigng ter reparatie aan media markt zoetermeeraangeboden. Telefoon total loss verklaard.

Peer

Wij hebben een pas gekocht toestel (HTC aanschafwaarde 532 euro) ter reparatie aangeboden voor een vlekje rechtsboven in het scherm. Media markt meldt dat het vlekje is veroorzaakt door drukschade en dat dit gerepareerd kan worden voor 195 euro. Wij gaan daar mee akkoord, ondanks dat wij naar onze mening de drukschade niet veroorzaakt hebben. Media markt meldt dat het toestel gerepareerd is. Toen wij het kwamen ophalen kregen wij van de service afdeling een duidelijk kapotte telefoon terug. De onderkant was verbogen lag open en het scherm was duidelijk erg beschadigd. Het toestel leek weer erg slordig in elkaar gezet. Er werd door de service afdeling bij vermeld dat het toestel nu total loss was.

Na contact met service afdeling verergerde de schade van eerst een doorgescheurd scherm, naar nu kennelijk vochtschade. Uiteraard allemaal zaken die wij hebben veroorzaakt ?

Nieuwe telefoon. Telefoon is eind december gekocht. Valt volgens mij gewoon onder consumentenbescherming. Opeenstapeling van gemelde klachten is erg ongeloofwaardig.

Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet naar behoren functioneert en dat er onduidelijkheden zijn ontstaan omtrent de reparatiekosten. Excuses voor het ongemak.Media Markt Zoetermeer heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Er is aangegeven dat uw telefoon voor een second opinion wordt onderzocht. Met de uitkomsten van het onderzoek zal Media Markt Zoetermeer naar een passende afhandeling zoeken. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zoetermeer uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Peer
    MM Zoetermeer heeft contact opgenomen en aangeboden de telefoon terug te nemen voor de aanschafwaarde minus de reeds door mij goedgekeurde reparatiekosten. Hier zijn wij mee akkoord gegaan.
    Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor uw reactie.Goed om te vernemen dat er een oplossing is gevonden voor uw klacht. Naar aanleiding van uw reactie stellen wij voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Peer
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld

Peer

Ook een klacht indienen over Media Markt?