Klacht Media Markt: Monteren vaatwasser

Klachtnummer
# 182778
Gebruiker
Firdaouss
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Online hebben wij onze vaatwasser besteld bij de Media Markt. We zijn naar de winkel in Roermond gegaan en hebben daar 80 euro betaald om het te laten inbouwen. We hebben verteld dat we een standaard woningbouwkeuken hebben en dit was helemaal in orde. Het enige wat we moesten doen, was bellen en een afspraak met de monteur. Zo gezegd zo gedaan. De eerste afspraak is er niemand op komen dagen. Dit is al onprofessioneel
Vandaag komt de monteur alsnog, ZONDER materialen en zegt dat hij niet aan de slag kan. We moesten maar bellen voor een nieuwe afspraak. We hebben de mediamarkt gesproken en die zeiden dat we minstens 95 euro bij moesten betalen. Dus dan betalen we in totaal 80 + 95 = 175 euro om het in te laten bouwen. Hier is ons NIETS over gezegd. Wij hebben dus twee dagen niet gewerkt, omdat niemand kwam opdagen en de tweede keer omdat de monteur zonder materialen komt. En dan moeten we ook nog bijbetalen? Dit is toch absurd! Graag zsm een passende oplossing.

Alvast bedankt.

De oplossing

Afspraken nakomen. Dus vaatwasser installeren, zoals ons in de winkel is beloofd en waar we op dat moment voor hebben betaald.

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de montage van uw vaatwasser niet volledig naar wens is verlopen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Roermond. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u daarover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Firdaouss
    Datum
    Ik heb zojuist contact gehad met mevrouw Meijer en gevraagd of zij het contact op zich neemt ipv Roermond. Ik wacht de oplossing af.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels hebben wij een reactie van Media Markt Roermond. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om de terugkoppeling inhoudelijk te bespreken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Roermond vernomen dat er intern is besproken wat Media Markt Roermond u aan wil bieden. Zij nemen vandaag of morgen contact op om u een oplossing aan te bieden.

    Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland