Klacht Media Markt: MP3-speler werkt niet naar behoren, contact krijgen met Media Markt is blijkbaar ónmogelijk

Klachtnummer
# 148674
Gebruiker
JustXMeX93
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Deze klacht schrijf ik n.a.v. mijn (niet naar behoren werkende) aankoop. Eergisteren heb ik een halfuur in de wacht gehangen bij de klantenservice en er werd door niemand opgenomen (20:30). Ook heb ik eergisteren een berichtje gestuurd via de site, maar ik heb alleen de ontvangstbevestiging binnen gekregen met de mededeling dat men ernaar streeft binnen 24 uur te antwoorden. Ik wacht nog steeds op antwoord.
Net nogmaals gebeld, en weer is de Media Markt onbereikbaar.

De oplossing

Graag wil ik kijken of ik dit apparaat naar behoren kan laten werken met wat technische ondersteuning. Anders wil ik graag een nieuw/ander product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw aankoop niet naar behoren werkt. Zojuist hebben wij geprobeerd u telefonisch te benaderen maar dat is helaas niet gelukt.

    Wij adviseren u in deze naar de dichtstbijzijnde vestiging, in uw geval Almere, te gaan met uw product. Zij kunnen ter plekke met u meekijken om te zien of het product een defect heeft. Uiteraard kunt u het product ook retour sturen ter reparatie.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    JustXMeX93
    Datum
    Het is voor mij de aankomende tijd niet mogelijk om langs te komen bij een fysieke winkel. Ik zou graag telefonisch te woord gestaan worden.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Heden morgen hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt. Graag vernemen wij van u in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan. Wij zullen vragen of de desbetreffende vestiging een terugbelafspraak met u kan inplannen om te kijken of zij u telefonisch kunnen helpen. Graag vernemen wij wanneer u dan telefonisch het best bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen