Klacht Media Markt: Muurbeugel niet ontvangen

Dplay82

Op de website van jullie waar ik de TV in mijn winkelmand heb gezet staat het volgende (Dit was ook de reden om deze aankoop te doen):

Dit krijg je erbij:
Afstandsbediening (incl. batterij), No Gap Wall-Mount, voedingskabel, VESA-muurbevestigingssupport, e-handleiding, handleiding

Op 25 Januari heb ik netjes mijn TV ontvangen, dit heb ik zo in de doos gelaten omdat ik nog bezig was met het verbouwen in mijn eerste huis. Op zondag 2 februari Na verbouwd te hebben, wandmeubel en soundbar opgehangen te hebben werd het tijd om de TV op te hangen (Dolblij op dat moment), alleen na openen van de doos en alle onderdelen te zoeken bleek het dat de No Gap Wall-Mount en de VESA-muurbevestigingssupport er niet bij zit. Dit was wel aangegeven op de website, maar helaas pech.

Ik heb toen direct naar de klantenservice gebeld die geen kennis heeft van de product en mij aangeeft dat de muurbeugel aan de achterkant van de TV zit, dit was dus niet zo. Volgende persoon van de klantenservice aan de lijn gehad die gaf aan naar de MediaMarkt te rijden en dat ik daar de muurbeugel zou krijgen als ze die op voorraad hebben of anders een showmodel zou kunnen krijgen. Volgende dag maandag 3 februari ben ik naar de MediaMarkt in Amersfoort gegaan, hier kreeg ik te horen dat zij mij niet konden helpen. Ik heb namelijk de TV online gekocht, dus ik moet bij de klantenservice terecht. Ook gaven ze aan dat dit een fout is op de webpagina, omdat de muurbeugel normaal los erbij wordt verkocht. Medewerker van MediaMarkt Amersfoort "Dit is een fout van de MediaMarkt dus hun moeten hier verantwoordelijkheid voor nemen en u de muurbeugel sturen". De medewerkers hebben daarna een e-mail opgesteld richting de klantenservice, ik heb gevraagd om hierbij in de CC meegenomen te worden alleen deze e-mail heb ik nooit ontvangen (Ook niet in mijn SPAM folder). Volgende dag 4 februari heb ik contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of er een melding is aangemaakt of dat er iets is geregistreerd. Helaas kreeg ik te horen dat er niks geregistreerd staat en dat de medewerker een incident ervoor gaat aanmaken. Hierna heb ik ongeveer 5x contact opgenomen met de klantenservice om mijn TV zsm opgehangen te krijgen en er was niks gedaan

Ik wil de No Gap Wall-Mount enVESA-muurbevestigingssupport ontvangen die ik zoals op de website was aangegeven en hoor te krijgen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?