Klacht Media Markt: Na 10 dagen nog steeds geen levering

Klachtnummer
# 153809
Gebruiker
remcovg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 31 januari een vaatwasser online besteld op advies van medewerker van media markt tilburg. De rede: zou sneller gaan.
Inmiddels zeker 7 uur in de wacht gestaan bij de klantenservice. Hier neemt nooit iemand op, gewoon ronduit schandalige service. Moet het •Bezorgen Extra nog erbij afsluiten omdat ik deze niet had aangevinkt. Ook dit is op geen enkele manier mogelijk. Want mediamarkt is niet bereikbaar zowel via de telefoon als al 2x een contactformulier ingevuld ook hierop geen reactie. Bedrag schrijft men netjes binnen een minuut af maar daarna mag je in het ongewisse blijven over je bestelling. Via de winkel word je ook niet geholpen of onvriendelijk te woord gestaan. Kortom een echte afknapper.

De oplossing

Duidelijkheid wanneer de levering plaatst vind? Dit duurt nu al te lang.Levering deze week t/m 13-2 is schappelijk. levering zou volgens site uiterlijk afgelopen vrijdag zijn.

Het bezorgen extra pakket toevoegen aan de bestelling:

•Bezorgen Extra: de bezorgers leveren het product bij u af op het opgegeven adres, plaatsen het op de juiste plek in huis (producten worden niet op elkaar gestapeld), pakken het uit en koppelen het aan bestaande aansluitingen. Ook nemen zij uw oude apparaat en het verpakkingsmateriaal mee retour.

En contactopname door een van de medewerkers. Al met al is dit geen nette manier van werken. En op deze manier is media markt ook niet aan te raden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het terugbellen.

    Zoals telefonisch besproken wordt de vaatwasser morgen bij ons in het magazijn geleverd. Ik verwacht dat u deze maandag of dinsdag geleverd zal krijgen. Zoals besproken willen wij u vragen zodra u een track&trace code heeft ontvangen contact met ons op te nemen om de witgoed extra bezorgservice toe te voegen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen