Klacht Media Markt: Na 11 dagen en 3 beloftes verder nog geen teken van mijn laptop (vandaag besteld, morgen in huis)

Klachtnummer
# 62713
Gebruiker
Jasper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste mediamarkt, Vandaag is de 11e dag ! nadat mijn bestelling is geplaatst (zondag 25mei) en de laptop is nog steeds niet terecht. Daarnaast is er reeds 3 maal een afspraak niet nagekomen: allereerst niet binnen één dag geleverd (dit kwam door het ontbreken van huisnummer, dit kan een keer gebeuren), maar vervolgens zou die eind vorige week of anders maandag geleverd worden, wat niet het geval was. Toen belde ik dinsdag en toen bleek het hele proces om hem opnieuw op te sturen geeneens ingang gezet te zijn! Toen werd mij beloofd dat uiterlijk woensdag de leverdatum bekend zou zijn. En nu moet ik (donderdag) weer zelf achter mijn bestelling aan bellen/mailen, omdat ik niets te horen krijg. De reden waarom ik hem gekocht had was een belangrijke zakelijke presentatie gister, maar nu heb ik dus een laptop moeten lenen! Laat ik voorop stellen dat ik deze uiterst onprofessionele manier niet gewend ben van Mediamarkt, maar ik kan dit als betalende klant ook niet accepteren.

De oplossing

Ik verlang van Mediamarkt dat het voortaan gewoon weer op de vertrouwde manier gaat! Daarnaast verlang ik uiterlijk vandaag (5 juni) of morgen(6 juni) de laptop alsnog te ontvangen en uiteraard zou men uit goed fatsoen een passende compensatie mogen aanbieden voor deze klantonvriendelijke gang van zaken en na 2 weken in mediawereld zijn er alweer bijna betere deals. Mocht dit niet gebeuren dan zal ik toch echt de bestelling in zijn geheel annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Muskens,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen