Klacht Media Markt: na 1ste dag valt samsung galaxy s3 mini uit.

Klachtnummer
# 46874
Gebruiker
Bart
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 26-12-1013 bij de media markt Cruquius de telefoon gekocht.
De eerste dag al viel gelijk de telefoon opeens uit terwijl de batterij vol was.
Dit blijft hij een aantal x dagelijks doen. als ik vervolgens mijn telefoon weer aan wil zetten doet hij niets ! ik moet eerst mijn batterij er uithalen en terug zetten om vervolgens mijn telefoon weer aan te kunnen zetten.
naar mijn idee is dit een productie fout.

ik heb al een aantal x geprobeerd te bellen naar de mediamarkt Cruquius maar tot dus veer heb ik nog niemand aan de lijn gehad.

De oplossing

nieuwe telefoon of een andere oplossing voor een niet naar behoren werkend product

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van der Zwart, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen. Ik heb de klacht voorgelegd aan Media Markt Cruquius en heb ze verzocht om contact met u op te nemen en de klacht verder in behandeling te nemen. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Cruquius uw klacht naar behoren afhandelt. Met vriendelijke groet, mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Bart
    Datum
    Helaas nu een week veder heb ik nog steeds niet vernomen van Media Markt Cruquius !?
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van der Zwart, Zoals zojuist telefonisch besproken heb ik Media Markt Cruquius nogmaals verzocht om contact met u op te nemen.
    Daarbij heb ik met u afgesproken dat u mij kan bellen indien u maandag eind van de middag nog niet gebeld bent. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het feit dat er nog geen contact met u is opgenomen.Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van der Zwart, Van mijn collega's van Media Markt Cruquius heb ik vernomen dat zij de klacht inmiddels met u hebben besproken en op hebben gelost. Hierbij wil ik voorstellen om de klacht te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland