Opgelost door Media Markt: Na 2 maanden nog geen oplossing bij garantie

sad Opgelost
ItsMatthijs

Na ruim 2 maanden wachten op de afhandeling van de garantie van mijn fiets accu (ingeleverd op 18-4) nog geen oplossing. Volgens medewerkers va het filiaal moet ik nog geduld hebben. Kennelijk heeft het stil gelegen omdat ze aan het wachten waren op een serienummer maar men was vergeten dat te zeggen. Na een aantal dagen bellen kwam iemand er achter dat dat het probleem was. Hoe lang moet ik nog wachten? Reparatiestatus SH26783874

Nieuwe accu

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u problemen ervaart bij herstel van uw E-bike. Aangezien u de E-bike bij MediaMarkt Hoofddorp ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Beste meneer Meijer,

Ik heb nog niets van ze vernomen. Ik vind het erg onredelijk dat ik zo lang moet wachten op een oplossing en verwacht dan ook een beter voorstel. Helaas is zonder accu fietsen door lichamelijke klachten geen optie en heb ik de elektrische fiets hiervoor nodig. Na 2 maanden ander vervoer te moeten gebruiken omdat ik geen duidelijkheid over mijn accu heb zou ik toch graag een alternatief gebruiken en heb ik daar mijn inziens ook recht op? Dat gazelle niet snel is met een oplossing is geen excuus ik heb de fiets bij jullie gekocht.

Matthijs Hofman

ItsMatthijs
De accu is na ruim 2 maanden toch vervangen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?