Opgelost door Media Markt: Na 2 maanden nog geen oplossing bij garantie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 308958
Gebruiker
ItsMatthijs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na ruim 2 maanden wachten op de afhandeling van de garantie van mijn fiets accu (ingeleverd op 18-4) nog geen oplossing. Volgens medewerkers va het filiaal moet ik nog geduld hebben. Kennelijk heeft het stil gelegen omdat ze aan het wachten waren op een serienummer maar men was vergeten dat te zeggen. Na een aantal dagen bellen kwam iemand er achter dat dat het probleem was. Hoe lang moet ik nog wachten? Reparatiestatus SH26783874

De oplossing

Nieuwe accu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te lezen dat u problemen ervaart bij herstel van uw E-bike. Aangezien u de E-bike bij MediaMarkt Hoofddorp ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    ItsMatthijs
    Datum

    Beste meneer Meijer,

    Ik heb nog niets van ze vernomen. Ik vind het erg onredelijk dat ik zo lang moet wachten op een oplossing en verwacht dan ook een beter voorstel. Helaas is zonder accu fietsen door lichamelijke klachten geen optie en heb ik de elektrische fiets hiervoor nodig. Na 2 maanden ander vervoer te moeten gebruiken omdat ik geen duidelijkheid over mijn accu heb zou ik toch graag een alternatief gebruiken en heb ik daar mijn inziens ook recht op? Dat gazelle niet snel is met een oplossing is geen excuus ik heb de fiets bij jullie gekocht.

    Met vriendelijke groet,
    Matthijs Hofman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ItsMatthijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
De accu is na ruim 2 maanden toch vervangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen