Klacht Media Markt: Na 3 defecten Samsung Galaxy S4; Medewerker Mediamarkt attent gemaakt om de koopovereenkomst te ontbinden!

Selek

16 -8-13 Samsung Galaxy S4 gekocht, na 4 mnd (14-1-14) tel. terug met 1e klacht; Accu is bol komen te staan en toestel valt uit, wanneer de accu nog %50-%60 vol is. Tel. opgestuurd voor reparatie, retour naar vestiging op 31-1-14. Weer terug met 2e klacht (7 mnd), op 8-4-14. Klachtomschrijving; Geeft continu foutmelding m.b.t. Android proces. Resetten lukt niet, verstuurd naar reparatie, reactie ; Niet reparabel, uiteindelijk; toestel is hersteld, volgens specificaties vd fabrikant. Wederom terug met 3e klacht op 25-6-15, toestel 22 mnd oud, nog binnen garantietermijn; klachtomschrijving Mediamarkt; 3e defect! Tel. is al 2 keer opgestuurd geweest, nu voor beide defecten terug, tel valt uit en krijgt een zwart beeld, batterij gaat weer bol staan, ook onder de %30 stopt de tel. ermee. Batterij wordt ontzettend warm. 14-7 jl. mail ontvangen van Mediamarkt, tel. mag opgehaald worden en als tegemoetkoming een cadeaubon van € 10, heb van alle klachten een uitdraai in mijn bezit.

Wil dat Mediamarkt beloftes nakomt i.p.v. eronderuit te komen. Ben na 3e klacht door medewerkers (namen bekend, zelfs vermeld in mail na 3e klacht toestel crediteren) erop attent gemaakt dat ik of geld terug of nieuwe toestel zou mogen krijgen, er ook bij vermeld dat het wel eens voorkomt dat ze het toestel repareren/retour sturen maar dat Mediamarkt hier dan niet mee akkoord zal gaan, hij en zij hebben dit na overleg, aan mij medegedeeld. inmiddels is alles wat ze mij hebben toegezegd teruggedraaid, afgelopen vrijdag terug geweest en,uitdraai gevraagd van alles wat ze tot nu toe hebben gedaan, medewerker nogmaals op belofte gewezen, te horen gekregen dat ze het vervelend vinden en dat de teamleider toezicht zal houden ivm actie reparatie en belofte. Nu vandaag een mail ontvangen dat tel. opgehaald mag worden met excuses voor gedane beloftes, als tegemoetkoming;cadeaubon van € 10. Ik wil dat de belofte na word gekomen van; toestel word gecrediteerd! keuze nieuw toestel of geld retour.

Selek
    Vandaag gebeld door Mediamarkt Breda, of ik mijn toestel wilde komen halen en of ik een klacht had ingediend? Ja en dit was ook gemeld bij jullie vestiging, blijkbaar intern een communicatie probleem, vandaar ook eerst belofte doen ? Over boven vermelde klacht werd niks gezegd, zelf aangekaart dat belofte was toestel te crediteren en dit zelfs in mail staat vermeld naar reparateur, maar niet is gebeurd omdat mediamarkt iets met code niet wilde vrijgeven. Nogmaals belofte nakomen MediaMarkt.
    Selek
    Vergeten er bij te vermelden dat ik wel een excuus kreeg te horen en nogmaals dat er een cadeaubon van € 10 aangeboden zal worden en op aandringen van mij, dat dit niet de belofte was na 3 defecten. Ze de garantie termijn met ingang van vandaag mits het een hardware defect is, 6mnd zouden kunnen verlengen.
    Media Markt

Hartelijk dank voor voor het melden van uw klacht.

Het is vervelend te vernemen dat u reeds meerdere defecten aan uw Samsung Galaxy S4 heeft ondervonden.

Media Markt Breda heeft telefonisch contact met u opgenomen en de klacht samen met u doorlopen. Zij hebben aangeven dat er inderdaad een creditverzoek voor u was aangevraagd. De reparateur heeft bij de vorige opdracht en de laatste opdracht geconstateerd dat de opgegeven klachten niet naar voren kwamen na het uitvoeren van een herinstallatie. Dit geeft aan dat de klacht niet te wijten is aan het toestel zelf. Om deze reden is het creditverzoek niet geaccepteerd en is uw Samsung Galaxy S4 retour gezonden.

Media Markt Breda heeft aangegeven dat zij de situatie erg betreuren. Daarom hebben zij u een cadeaubon aangeboden en een verlenging van uw garantie voorgesteld.

Graag zien we uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland

Geachte Mw. Simons,
    Het verhaal over dat de reparateur de klachten niet constateerde en toestel retour heeft gestuurd klopt niet, heb zelf ook een uitdraai van alle mailcontacten tussen Media Markt en reparateur en daar in staat duidelijk vermeld dat toestel niet gecrediteerd kon worden door code, die Media Markt er op zet voordat ze verstuurd worden, en duidelijk vermeld dat er wel degelijk iets mankeert aan het toestel, kan u zo de uitdraai geven of kunt u opvragen in de vestiging zelf!

Selek
    Vind het erg jammer en betreurenswaardig van de acties en reacties van media markt, heb zwart op wit de vermeldingen staan en nog wordt er verwezen naar een excuus en dat er niks met toestel aan de hand is terwijl er wel degelijk iets met het toestel aan de hand is en dit ook zelf door jullie en de reparateurs worden vermeld in mailcontacten, graag nogmaals beloftes nakomen en door fout van mediamarkt door niet vrijgeven van code ivm crediteren , hoeft de consument niet de dupe te worden.

Mvg
    Selek
    Vandaag 24 juli om 13:11 uur een mail ontvangen van medewerker Media Markt Breda;

Geachte Mevr.
    Via ons klachtenkompas is uw klacht nader bekeken vanuit ons hoofdkantoor.
    Ik moet u alsnog informeren dat de uitkomst van uw reparatie ongewijzigd blijft. Mvg.

Bedankt Media Markt Breda, voor het goed afhandelen v/d klacht, niet dus!! Zal voortaan niet 1 maar 10 keer nadenken voordat ik weer een aankoop bij jullie zal doen, vertrouwen was al gezakt en is er nu helemaal niet meer!!

Selek
    Klacht niet serieus genomen, ondanks zo duidelijk mogelijk, met aantoonbare informatie (mailcontacten van MediaMarkt/reparateur) mijn klachten over de Samsung Galaxy S4 bekrachtigd te willen hebben, is MediaMarkt Breda niet bereid om de klacht op te lossen....

Selek

Ook een klacht indienen over Media Markt?