Opgelost door Media Markt: Na 3 maanden nog geen terugbetaling geannuleerde vaatwasser ontvangen

Claudiavk

Ik heb 14 juli 2016 een vaatwasser gekocht via de internetshop van de Media Markt. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat de levering was vertraagd. Ik zou de vaatwasser twee weken later ontvangen dan gepland. Ik heb toen de bestelling geannuleerd. Inmiddels zijn er bijna 3 maanden en vele telefoontjes met Media Markt en beloftes verstreken en heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen. Ik vind dit niet kunnen en wil mijn geld terug !

Zo spoedig mogelijk het betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening door Media Markt.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag tot op heden niet retour heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij uw ordernummer om na te gaan waarom u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen en er voor te zorgen dat u die zo spoedig mogelijk alsnog retour ontvangt.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken hebben wij inmiddels de uitbetaling aangemaakt. Het aankoopbedrag zal binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Daarnaast gaan wij dit met de klantenservice bespreken want het is absoluut niet de bedoeling dat u zo lang op uw geld wacht.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Claudiavk
    Gemengde gevoelens over de gehele klachten afhandeling maar wel tevreden met het contact met Mw. F. Meijer en de terugstorting binnen enkele dagen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?