Opgelost door Media Markt: Na 3 maanden nog geen terugbetaling geannuleerde vaatwasser ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188873
Gebruiker
Claudiavk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb 14 juli 2016 een vaatwasser gekocht via de internetshop van de Media Markt. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat de levering was vertraagd. Ik zou de vaatwasser twee weken later ontvangen dan gepland. Ik heb toen de bestelling geannuleerd. Inmiddels zijn er bijna 3 maanden en vele telefoontjes met Media Markt en beloftes verstreken en heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen. Ik vind dit niet kunnen en wil mijn geld terug !

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk het betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening door Media Markt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag tot op heden niet retour heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij uw ordernummer om na te gaan waarom u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen en er voor te zorgen dat u die zo spoedig mogelijk alsnog retour ontvangt.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij inmiddels de uitbetaling aangemaakt. Het aankoopbedrag zal binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Daarnaast gaan wij dit met de klantenservice bespreken want het is absoluut niet de bedoeling dat u zo lang op uw geld wacht.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Claudiavk
    Datum
    Gemengde gevoelens over de gehele klachten afhandeling maar wel tevreden met het contact met Mw. F. Meijer en de terugstorting binnen enkele dagen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen