Klacht Media Markt: Na 5 weken eindelijk bezorgd

Klachtnummer
# 143490
Gebruiker
AlexV
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had op het Firstlook Festival 2015 de Fallout 4 pip boy edition gereserveerd.
Ik heb hem ba 5 weken pas eindelijk ontvangen wegens een fout in het systeem.
Het valt me echt tegen van deze winkel omdat ik er altijd mijn games en andere technologie haal en er wel beter van zou verwachten. Ik heb ook niks extra's ter compensatie voor het wachten gekregen. Volgende keer maar ergens anders games pre orderen.

De oplossing

Volgende keer betere en snellere service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de levering van uw reservering niet op tijd is geleverd. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Amsterdam Arena heeft aangegeven u schriftelijk een tegemoetkoming te hebben aangeboden.

    Heeft u deze in goede staat ontvangen?

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    AlexV
    Datum
    Beste Medewerkers van Media Markt.
    Ik heb geen enkele schriftelijke tegemoetkoming ontvangen.
    Mvg,
    Alexander
  3. Auteur
    AlexV
    Datum
    Zojuist een waardebon ontvangen.
    Goed afgehandeld dus.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Fijn om te vernemen dat u de waardebon heeft ontvangen, vergeet u deze niet te activeren zoals is aangegeven in het bijgevoegde schrijven.

    Tenzij u vragen of opmerkingen heeft stellen wij voor uw klacht af te sluiten.

    Gezellige feestdagen toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen