Opgelost door Media Markt: Na een maand geen mobiel geleverd

Kim

Op 29 mei heb ik de samsung galaxy s6 in het wit besteld in de webshop.
Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat de telefoon niet meer op voorraad is en dat die in de loop van de week weer binnen kwam
Al gauw kreeg ik een mail dat de telefoon niet geleverd kon worden. ze hadden een alternatief aangeboden: samsung galaxy s6 wit + flip wallet. Hier ben ik mee akkoord gegaan
Een week later, nog niet binnen. Ik heb toen naar de klantenservice gebeld en ze zeiden dat het alternatief ook niet op voorraad is. Volgende week zou ik hem dan krijgen
Weer een week later, nog niet binnen. Weer gebeld en nu vertelde ze mij dat haar collega verkeerd had gekeken en hij volgende week binnen zou komen
Nog een week later, nog niet binnen. Weer gebeld en wederom vertelt ze mij dat het volgende week word.
Dezelfde week ben ik naar de winkel geweest. Ze hebben mijn klacht opgeschreven en binnen 2werkdagen zou ik gebeld worden met een oplossing.
3werkdagen later nog geen bericht en geen telefoon.

Het liefst wil ik natuurlijk de telefoon z.s.m. in huis hebben. Als dit deze week niet lukt wil ik graag een alternatief. Een betere telefoon zoals de Samsung galaxy s7 of iphone 6/SE (die wel leverbaar is). Of mijn geld terug + de cashback actie (er zat een 50 euro cashback actie bij de telefoon) en het hoesje wat erbij zat uitbetaald krijg.

Ik verwacht ook dat er in het vervolg niet meer gelogen word over de verzendtijd.
Ik hoop dat ik een telefoon heb voordat ik op vakantie ga want daarvoor had ik hem gekocht.
Ik ben erg teleurgesteld en hoop z.s.m. op een reactie.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u al langere tijd op uw smartphone aan het wachten bent. Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken om u een passende oplossing aan te bieden, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat u al zo lang op uw toestel aan het wachten bent. Inmiddels hebben wij u een alternatief aangeboden en bent u hiermee akkoord gegaan. Het alternatief zal naar verwachting morgen bij u geleverd worden.

Indien u tevreden bent over de geboden oplossing willen wij u verzoeken de klacht af te sluiten.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Kim
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik heb de telefoon afgelopen zaterdag ontvangen en ik ben er erg blij mee.

Kim

Ook een klacht indienen over Media Markt?