Opgelost door Media Markt: Na reparatie verkeerde oplader terug gekregen

Beste Media Markt,

Op 4 april 2016 heb ik mijn tablet met garantie ingeleverd voor reparatie omdat deze niet meer wou opstarten,
Deze is opgestuurd vanuit jullie vestiging in Ede.
Alleen kwam ik diezelfde avond er nog achter dat ik een domme fout had gemaakt en niet de tablet oplader heb meegegeven, maar die van mijn Samsung Galaxy S6.
Toen ik hier achter kwam, had ik meteen een mailtje naar jullie gestuurd, om dit mede te delen, in de hoop mijn Samsung S6 Super Charger oplader terug te krijgen.
Als antwoord hierop hadden jullie dat jullie contact zouden opnemen met mij als jullie de tablet oplader alsnog nodig hadden.
Na een aantal dagen was mijn tablet gerepareerd, maar toen ik hem ophaalde, kwam ik erachter dat jullie mijn Samsung Galaxy S6 Super Charger oplader niet mee hadden gegeven, maar hiervoor in plaats een nieuwe tablet oplader hadden gedaan..
Jullie hadden mijn S6 oplader vernietigd, zeiden jullie op een reactie op mijn vraag waar die is gebleven.

Ik wens dat ik een nieuwe Samsung Thuislader Adaptive Fast Charger ter waarde van €30,00 euro opgestuurd krijg, of een waarde bon van hetzelfde bedrag. Ik ben ook in staat om de nieuwe Tablet oplader om te ruilen voor deze S6 oplader, want ik heb niks aan 2 tablet opladers.

Beste meneer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Inmiddels hebben we uw klacht doorgezet naar de vestiging Ede. Onze collega's daar zullen contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te behandelen.

We gaan er vanuit dat zij uw klacht naar behoren zullen afhandelen.

Kunt u ons op de hoogte houden van het verloop van uw klacht?

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
    Gerrit
    Is goed, denk alleen niet dat ik het met Media Markt Ede er uit ga komen omdat ik hierover al contac't had gehad met hun.
    Hun konden niks voor me betekenen, terwijl het toch echt hun fout is lijkt mij. Ze zeiden zelf dat ik me tablet oplader kon gebruiken voor de s6, dit is misschien zo maarja die super charger is toch een stukje beter dan die tablet oplader.
    Hallo,

Heb tot op heden nog niks vernomen van Media Markt Ede...
    Hoe zit dat?

Groeten Gerrit Hol
    Geachte heer Hol,

Bedankt voor uw reacties. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt.

Ik heb uw klacht gister telefonisch met Media Markt Ede besproken. Zij zullen vandaag contact opnemen met de technische dienst waar uw tablet gerepareerd is om samen met hen te kijken naar een oplossing.

Media Markt Ede heeft bevestigd dat ik hier vandaag een terugkoppeling ontvang. Zodra ik meer informatie heb zal ik u hierover informeren.

Gerrit
    Oké, heb ook een gemiste oproep van Media Markt Ede, maar ben bang als ik terugbellen dat ik op een keuze menu strand. Lees net dit bericht en zie dat ik via hier op de hoogte wordt gesteld.
    Dus hoor graag van u hoe als u wat meer weet.

Groeten Gerrit Hol
    Geachte heer Hol,

Mijn collega van Media Markt Ede heeft inmiddels geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om u een oplossing aan te bieden. Uiteraard kunt u zelf contact opnemen met de vestiging en vragen naar mevrouw Bergsma. Ik ga er vanuit dat zij anders zelf nogmaals zal proberen contact met u op te nemen.

Hallo,

Ze hebben niet nogmaals gebeld, kan u misschien vragen wanneer mevrouw Bergsma aanwezig is in de avond, zodat ik haar kan bellen. Overdag kan ik niet bellen i.v.m werk.
    Geachte heer Hol,

Bedankt voor uw reactie. Mevrouw Bergsma heeft vanmorgen aangegeven dat zij u gister nogmaals geprobeerd heeft te bellen en vanmorgen ook. Vanmorgen heeft zij uw voicemail ingesproken.

Zojuist heb ik met haar afgesproken dat er vanavond om 19.00 uur contact met u opgenomen zal worden. Indien u niet bereikbaar bent zullen zij dit om 19.30 nogmaals proberen. Dit zal echter wel door een collega van haar gedaan worden daar mevrouw Bergsma niet in de avonduren werkt.

Hallo,

Het is helemaal opgelost, ik kan morgen een giftcard ter waarde van 30 euro ophalen bij de media markt in Ede.
    Mijn excuses voor het slechte telefonisch bereikbaarheid, ben nogal druk met werk, en vergeet terug te bellen wanneer dit wel kon.
    Gelukkig is het zo opgelost!

Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn blij te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid opgelost is door Media Markt Ede.

Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag, anders vragen wij u om deze klacht te sluiten.

Gerrit
    Ik ben goed geholpen en me klacht is goed behandeld. Ik krijg nu een waardebon van 30 euro. En ben daar tevreden mee.

Groeten gerrit

Ook een klacht indienen over Media Markt?