Opgelost door Media Markt: Na retour beschadigde vriezer nog steeds geen geld of nieuwe vriezer retour ontvangen.

M.van der Grinten

Bij het controleren van de vriezer flinke deuk, vriezer zou omgeruild worden maar helaas chauffeur kwam alleen vriezer ophalen. Vriezer retour gegeven dit was op 14 juli.
Sindsdien word ik door de klantenservice aan het lijntje gehouden dat er een storing is waardoor het niet mogelijk is dat er een nieuwe vriezer geleverd wordt, ook is het niet mogelijk dat mijn geld terug gestort word.Heb sindsdien al 13 keer contact gehad maar geen oplossing.

geld terug

Media Markt
    Geachte mevrouw Van der Grinten,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas is dit niet gelukt. Het is vervelend te vernemen dat u tot op heden nog geen oplossing aangeboden heeft gekregen. Onze financiele administratie heeft vandaag uw aankoopbedrag aan u terug betaald. Het bedrag zou binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Voor het ongemak zullen wij u nog een cadeaukaart doen toekomen. Deze kunt u in de loop van volgende week per post verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak'.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    M.van der Grinten
    Na 4 1/2 week en heel veel mails nu 1 melding op klachtenkompas en het kan ineens wel opgelost worden.

M.van der Grinten

Ook een klacht indienen over Media Markt?