Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Na retour beschadigde vriezer nog steeds geen geld of nieuwe vriezer retour ontvangen.
Details
De klacht
Bij het controleren van de vriezer flinke deuk, vriezer zou omgeruild worden maar helaas chauffeur kwam alleen vriezer ophalen. Vriezer retour gegeven dit was op 14 juli.Sindsdien word ik door de klantenservice aan het lijntje gehouden dat er een storing is waardoor het niet mogelijk is dat er een nieuwe vriezer geleverd wordt, ook is het niet mogelijk dat mijn geld terug gestort word.Heb sindsdien al 13 keer contact gehad maar geen oplossing.
De oplossing
geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.