Klacht Media Markt: Na schermreparatie problemen met mijn telefoon.

Roel Peters

Mijn iPhone 6s plus was gevallen dus heb ik het scherm voor 129 euro laten maken bij de Media Markt (niet goedkoop dus dan verwacht je dat het goed gebeurd). Voordat ze de reparatie deden hebben ze hem eerst grondig gecheckt of alles nog goed werkte, Dit was dan ook het geval. Ik heb toen gewacht tot die klaar was zodat ik hem meteen weer mee kon nemen. Een paar dagen later toen ik wou bellen met een collega lukte dit niet. Het scherm ging niet uit toen ik op bellen drukte en de persoon aan de andere kant van de lijn hoorde mij niet. Ik heb het in die week nog een paar keer geprobeerd maar het werkte niet. Op vrijdag 30 November kwam ik bij de mediamarkt om mijn telefoon opnieuw te laten maken. De medewerkers zeiden dat ik hem 's avonds weer op kon halen(als er iets aan de hand was zouden ze mij bellen). Toen ik hem die avond op haalde zeiden ze dat het niet was gelukt om de telefoon te repareren. Ik heb mijn telefoon die avond daar gelaten zodat er de volgende dag naar gekeken zou worden( ik zou gebeld worden als ze wisten of het apparaat opgestuurd moest worden of niet). Toen ik de volgende dag geen telefoontje had gehad ben ik terug gegaan naar de Media Markt om te horen wat de status was. Ze vertelde mij dat ze de telefoon op moesten sturen. dit zou maximaal 15 werkdagen duren. Ik ben hier toen mee akkoord gegaan en heb de telefoon op laten sturen. Inmiddels is het 19 December en zijn er al 13 werkdagen voorbij. Ik heb een aantal keer gebeld voor de status van mijn telefoon. Iedereen die ik aan de telefoon kreeg zei wat anders. Het ene persoon zei dat hij alweer terug was gestuurd naar de vestiging, het andere persoon zei dat hij nog werd gerepareerd en ga zo maar door. De afspraak was dat ik hem binnen 15 werkdagen terug zou hebben en als dat niet zou gebeuren er een andere oplossing zou komen. Aangezien er nog twee werkdagen over zijn en de telefoon nog steeds in behandeling is (dit zeiden ze vandaag toen ik belde) wil ik toch echt een oplossing hebben (ik verwacht niet dat ze de telefoon binnen een werkdag terug gestuurd hebben naar de Media Markt in Duiven). Toen ik vandaag belde zei de mevrouw dat de verzending tussen de vestigingen niet mee telde bij het aantal werkdagen. Dit is nooit tegen mij gezegd dus ben ik het hier ook helemaal niet mee eens.

1. Ik wil een duidelijke oplossing hebben voor mijn probleem.
2. Dit kan door Vrijdag mijn gemaakte telefoon te geven.
3. Een nieuw toestel voor de waarde van mijn iPhone 6s plus + het bedrag voor de schermreparatie terug.

Ook een klacht indienen over Media Markt?