Opgelost door Media Markt: Na twee weken nóg geen bestelbevestiging en klantenservice onbereikbaar

Claudia

Eerste bestelling die ik deed, kreeg ik tijdens het betalen te horen dat het product niet meer leverbaar was. Met veel tegenzin een ander product besteld, maar daar heb ik na ruim twee weken nog geen bestelbevestiging van gekregen, terwijl het product binnen 7 tot 8 dagen geleverd zou worden. Het excuus dat het door de BTW actie erg druk is, gaat wat mij betreft niet op - dit is altijd zo en hier moeten ze dan ook op inspelen. Ik wacht nu dus al twee weken op een droger, en kan met de kou buiten ook niet echt lekker buiten mijn kleding drogen. Ik heb via Facebook contact gezocht, omdat inloggen op mijn Media Markt ook geen enkele informatie oplevert en bellen ook niet werkt. Ze zeggen heel leuk dat de wachttijd meer dan 5 minuten bedraagt, maar zeg gewoon van tevoren dat het meer dan een half uur is. Eerste keer heb ik toen maar opgehangen. Tweede keer hing Media Markt doodleuk op na 35 minuten in de wacht. Zo ga je toch niet met klanten om? Helaas is dit al de zoveelste klacht...

Ik wil dat mijn droger binnen nu en een week geleverd wordt, anders wil ik mijn geld terug plus 21% zodat ik ik iets anders kan uitzoeken.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend dat u de droger nog niet heeft ontvangen. De droger is vandaag binnen gekomen in ons magazijn en zal daarom naar verwachting morgen of vrijdag bij u geleverd worden. U zult hier nog per e-mail over geïnformeerd worden.

Claudia
    Van alles geregeld dat er iemand donderdag én vrijdag beschikbaar was om de droger in ontvangst te nemen - maar er kwam geen mail en ook geen droger. Bij de Media Markt klantenservice langsgegaan, waar ze me alleen konden vertellen dat er van alles fout is gegaan tijdens deze BTW actie en dat de levering was uitgesteld. Dat had ik inmiddels ook wel door! Ik ben helemaal klaar hiermee, én met de oude droger die al drie weken in de hal staat én het feit dat ik niet mijn eigen was kan doen..!

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken heb ik u een alternatief aangeboden. U heeft aangegeven dit graag te willen bekijken. U heeft mijn telefoonnummer en ik verneem graag van u zodra u een keuze heeft gemaakt betreffende het alternatief.

Claudia
    Zoals telefonisch besproken heb ik het alternatief geaccepteerd en zou die de volgende dag geleverd worden. De dag erna niks ontvangen (weer iemand voor niks stand-by, maar vooruit), net na middernacht bevestigingsmail gehad over de levering. Vandaag dus eindelijk een droger ontvangen, maar blijkt het de oorspronkelijk bestelde te zijn. Ik snap er niks meer van - de afhandeling en communicatie rondom deze (BTW dagen) bestelling had gewoon niet slechter gekund...

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik vind het vervelend te vernemen dat u niet de droger heeft ontvangen op de besproken datum, excuses hiervoor. Omdat het origineel weer op voorraad is gekomen is deze alsnog uitgeleverd. Ik hoop dat u hier alsnog tevreden mee bent.

Claudia
    Aangezien het de oorspronkelijk bestelde droger is, is dit uiteraard in orde, maar de (wederom) slechte communicatie is wat mij zo frustreert. Ik heb de droger in gebruik genomen en geconstateerd dat het filter onderin de machine beschadigd is, maar ik zal dit verder opnemen met het plaatselijke filiaal (lijkt me makkelijker). Al met al ben ik zeer ontevreden over hoe het allemaal gegaan is en zou ik enige compensatie wel op z'n plaats vinden, met een levertijd van 3x langer dan gecommuniceerd.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Voor het ongemak heb ik inmiddels een cadeaukaart aangemaakt. Deze zult u binnen 2 weken ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Claudia
    Ondanks de slechte communicatie tijdens 't hele proces van bestelling to levering was de afhandeling via Klachtencompas netjes en Mevrouw Meijer was erg vriendelijk. Jammer dat een externe website nodig was om mijn klacht te behandelen, maar uiteindelijk is het gelukt. Ik zou de Media Markt wel willen adviseren beter te anticiperen op de extreme drukte tijdens BTW actiedagen - dit voorkomt ontevreden klanten, want dat waren er heel veel dit keer, als ik de medewerker uit de winkel mag geloven.

Claudia

Ook een klacht indienen over Media Markt?