Opgelost door Media Markt: Na twee weken willen we eindelijk duidelijkheid over de mogelijkheid van een coulanceregeling.

content Opgelost
W.R.C. Essenstam

Twee weken geleden (op 2 september) meldde mijn man, Robert Essenstam, bij MediaMarkt dat onze Samsumg lcd-tv steeds duidelijker verticale strepen over het beeldscherm vertoonde. De tv was toen 2 jaar en 1 maand oud. De garantie was net verstreken. Het beeldscherm moet worden vervangen. Totale reparatiekosten volgens MediaMarkt: 222 euro. Het lijkt ons een geval voor een coulancerekening. Aangezien je mag verwachten dat een tv als deze minimaal 5 jaar mee moet gaan, zouden wij in onze ogen slechts 2/5 van de reparatiekosten voor onze rekening moeten krijgen. MediaMarkt weet het niet en blijft ons van het kastje naar de muur sturen zonder duidelijkheid te geven. Nu al twee weken dus.

Na twee weken eindelijk duidelijkheid geven over de mogelijkheid van coulance. Naar de tv is immers bijna niets meer te kijken. Mijn man heeft vanmorgen opnieuw een dringend verzoek hierom gestuurd naar MediaMarkt.

W.R.C. Essenstam
Het duurde lang, maar de monteur is geweest en we hoeven (als het goed is) slechts 2/5 van de reparatiekosten te betalen. Het enige euvel is nu nog een gespecificeerde nota krijgen van de reparateur voor MediaMarkt. Om de een of andere reden vinden ze dat onze verantwoordelijkheid.

Ook een klacht indienen over Media Markt?