Klacht Media Markt: Nare, onvriendelijke behandeling Mediamarkt Breda

Klachtnummer
# 136038
Gebruiker
Ranholt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij binnenkomst van de Mediamarkt Breda ben ik overvallen met het verzoek mijn (kleine) rugzak in de kluis op te bergen. Een nare en onvriendelijke ontvangst voor een potentiele klant die iets wil kopen. Dit krijgt helemaal een raar tintje als blijkt dat jouw rugzak de enige is in de kluisjes, en dat de mediamarkt vol zit met klanten.....en hun tassen, groot en klein.

Mijn gedachten waren helemaal niet meer gericht op een aankoop maar ik was boos en wilde uitleg waarom ik anders ben behandeld als alle andere klanten. Helaas zat de medewerker aan de telefoon, en ben ik maar weggelopen.

Als je toch moet concurreren met online shops, zorg er dan in godsnaam voor dat als een klant de stap neemt naar een winkel te gaan, dat deze klant zich welkom voelt en fijn winkelt.

Om de situatie schetsen, ik ben een 48 jarige, hoog opgeleide, welvarende Nederlandse man......en geen zwerver. Jammer, dat winkelketens niet goed begrijpen hoe het beste om te gaan met hun online concurrenten.

De oplossing

Geen tassen in kluisjes van klanten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u deze negatieve ervaring heeft overgehouden aan een bezoek bij Media Markt. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Breda heeft contact met u opgenomen en de klacht met u besproken. Zij hebben kenbaar gemaakt na te denken hoe deze werkwijze omtrent tassen en kluisjes aangepast/gewijzigd kunnen worden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?