Klacht Media Markt: Nare, onvriendelijke behandeling Mediamarkt Breda

Ranholt

Bij binnenkomst van de Mediamarkt Breda ben ik overvallen met het verzoek mijn (kleine) rugzak in de kluis op te bergen. Een nare en onvriendelijke ontvangst voor een potentiele klant die iets wil kopen. Dit krijgt helemaal een raar tintje als blijkt dat jouw rugzak de enige is in de kluisjes, en dat de mediamarkt vol zit met klanten.....en hun tassen, groot en klein.

Mijn gedachten waren helemaal niet meer gericht op een aankoop maar ik was boos en wilde uitleg waarom ik anders ben behandeld als alle andere klanten. Helaas zat de medewerker aan de telefoon, en ben ik maar weggelopen.

Als je toch moet concurreren met online shops, zorg er dan in godsnaam voor dat als een klant de stap neemt naar een winkel te gaan, dat deze klant zich welkom voelt en fijn winkelt.

Om de situatie schetsen, ik ben een 48 jarige, hoog opgeleide, welvarende Nederlandse man......en geen zwerver. Jammer, dat winkelketens niet goed begrijpen hoe het beste om te gaan met hun online concurrenten.

Geen tassen in kluisjes van klanten

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat u deze negatieve ervaring heeft overgehouden aan een bezoek bij Media Markt. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Breda heeft contact met u opgenomen en de klacht met u besproken. Zij hebben kenbaar gemaakt na te denken hoe deze werkwijze omtrent tassen en kluisjes aangepast/gewijzigd kunnen worden.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van de klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?