Klacht Media Markt: Navigatiesysteem

Klachtnummer
# 138357
Gebruiker
Navi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 oktober jl. navigatiesysteem gekocht van Garmin,. Eerst advies ingewonnen bij verkoper en daarna de Garmin nuvi 57lmt gekocht! Ik gebruik de navigatie niet elke dag maar ben inmiddels twee keer ermee op pad geweest om vervolgens de weg tot twee keer toe compleet kwijt te zijn.... Ben gewend met navigatie om te gaan maar dit navigatiesysteem werkt absoluut niet goed!

De oplossing

Omruilen met een TomTom..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw navigatiesysteem niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Breda met het verzoek contact met u op te nemen.

    Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen