Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Nemen geen contact op met mij
Details
Klacht
Geachte MediamarktIk heb laatst gebeld naar jullie betreffende een vraag over betaling want mediamarkt Beijerlandselaan had een wijziging in hun systeem weer niet doorgevoerd. (Dit is zeker niet de eerste keer).
Ik zou hierover teruggebeld worden, inmiddels 2 weken geleden en dit is tot op heden nog niet gedaan. (Dat is ook niet de eerste keer).
Graag hoor ik heel spoedig van u.
Mijn vriendelijke groet
Melvin Daubinet
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk terugbellen en Mediamarkt Beijerlandselaan erop wijzen dat zij hun klantenservice HEEL sterk moeten verbeteren.En dat het probleem waar ik eerder voor belde opgelost word.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.