Klacht Media Markt: Nemen geen contact op met mij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 24109
Gebruiker
Melvin Daubinet
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Geachte Mediamarkt

Ik heb laatst gebeld naar jullie betreffende een vraag over betaling want mediamarkt Beijerlandselaan had een wijziging in hun systeem weer niet doorgevoerd. (Dit is zeker niet de eerste keer).

Ik zou hierover teruggebeld worden, inmiddels 2 weken geleden en dit is tot op heden nog niet gedaan. (Dat is ook niet de eerste keer).

Graag hoor ik heel spoedig van u.

Mijn vriendelijke groet

Melvin Daubinet

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk terugbellen en Mediamarkt Beijerlandselaan erop wijzen dat zij hun klantenservice HEEL sterk moeten verbeteren.

En dat het probleem waar ik eerder voor belde opgelost word.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Daubinet,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen.We gaan ervoor zorgen dat er spoedig telefonisch contact met u wordt opgenomen.Om te controleren of er uiteindelijk telefonisch contact met u is geweest bel ik u morgen tussen 16.00 en 16.30.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Melvin Daubinet
    Datum
    Oke prima, wacht ik daar even op en nu maar hopen dat het uiteindelijk wordt verholpen, want Mediamarkt steekt er toch wel flink bovenuit als het om communicatie gaat
  3. Auteur
    Melvin Daubinet
    Datum
    Er is inmiddels al gebeld en toegezegd dat het vrijdag opgelost moet zouden worden, ook zou er vrijdag nog contact worden opgenomen met mijik wacht rustig af
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Daubinet, Bedankt voor uw terugkoppeling en fijn te vernemen dat er telefonisch contact met u is opgenomen. Klachtenkompas verplicht ons om te reageren op uw berichten.Ik verzoek u vriendelijk enkel een bericht te plaatsen indien u een reactie van ons verlangt.Wij gaan ervan uit dat Media Markt Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  5. Auteur
    Melvin Daubinet
    Datum
    Het is hopelijk opgelost en wachtend op een brief van Santander, kan ik wel enige korting verwachten in verband de gemaakte belkosten, zit er 6 euro overheen in verband het bellen van Mobiel naar vast nummer.Alvast bedankt
    Mijn vriendelijke groet,Melvin
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste Melvin, Bedankt voor je reactie.
    Echter is het mij niet geheel duidelijk of de vraag over de korting aan Media Markt wordt gesteld of aan Santander.
    Indien deze vraag aan Media Markt is gesteld kan ik u alleen verzoeken contact op te nemen met de betreffende vestigingen daar wij hier geen uitspraken over kunnen doen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
  7. Auteur
    Melvin Daubinet
    Datum
    Nee niet mee akkoord, dit mogen jullie namelijk oplossen, ik heb al teveel kosten gemaakt door het heen en weer bellen.
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste Melvin, Nogmaals is het mij niet duidelijk bij wie u kosten wil claimen.
    U heeft het over een "korting", gezien het hoofdkantoor geen kortingen kan verlenen omdat wij geen verkopende partij zijn, verwijzen wij u naar de betreffende vestiging. Dit hoeft niet telefonisch, maar kan ook per e-mail via onze website.Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  9. Auteur
    Melvin Daubinet
    Datum
    Nee niet akkoord, kan Edwin kuipers niet contact met mij opnemen, deze bevindt zich in Vestiging Bijerlandselaan

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen