Klacht Media Markt: Niet afgeleverd

Klachtnummer
# 126452
Gebruiker
Erwin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vriezer besteld, die zou afgeleverd worden. Daar heb ik 2x een bevestiging van ontvangen. Echter werd er geen vriezer geleverd.
Geen excuses, alleen maar de melding dat ik weer zelf een leverdag kan inplannen.

Ik vind dit geen goede houding van een bedrijf, het is zeker niet klantvriendelijk om maar te verwachten dat je 2x een vrije dag neemt om iets te laten bezorgen.

De oplossing

Ik wil een vergoeding voor 1 vrije dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Gerrits,

    Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent zodat wij dit met u kunnen afhandelen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Erwin
    Datum
    Bedankt voor uw snelle reactie. Ik kon vandaag helaas niet opnemen vanwege diverse vergaderingen. Ik ben vanaf nu telefonisch te bereiken tot 19.30 vanavond.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Gerrits,

    Zoals telefonisch besproken zullen wij een nieuwe levering voor u inplannen op zaterdag zodat u geen dag vrij hoeft te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen