Klacht Media Markt: NIET denken in PROBLEMEN maar in OPLOSSINGEN! Hoe moeilijk is dat?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 250631
Gebruiker
Rob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik bestel een scheerapparaat via de webshop dat op voorraad is, dus zou ik het de volgende dag in huis moeten hebben.
In plaats daarvan krijg ik een mail dat er systeemtechnisch iets mis is gegaan. Goed, dat kan gebeuren. Zaterdag ben ik zelf niet in gelegenheid geweest om contact op te nemen dus heb ik dat zondag gedaan. Krijg ik als 'oplossing' te horen dat ik dinsdag mijn scheerapparaat per post zal ontvangen. Gezien mijn huidige scheerapparaat kapot is bestel en kies ik voor een betrouwbare partij dat snel zal leveren. Wanneer ik dan bel met de 'klantenservice' verwacht ik een PASSENDE OPLOSSING! Het mededelen dat de order geannuleerd kan worden of dat ik langer moet wachten is GEEN OPLOSSING!

De oplossing

Hoe moeilijk is het om een bericht te sturen naar jullie filiaal in Tilburg dat ik deze middag het bestelde en reeds betaalde scheerapparaat kom ophalen?! Dat dat dan uit een andere voorraad komt en Mediamarkt intern moet aanpassen/corrigeren hoeft geen probleem te zijn. DENKEN IN OPLOSSINGEN noemt men dat! Ik werk zelf al jaren in de detailhandel, zo moeilijk is dat niet hoor. Direct regelen graag zodat ik vanmiddag kan ophalen, dank u.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw scheerapparaat niet op tijd is geleverd. Wij hebben u vanmorgen gebeld maar toen kwam het helaas niet uit. Wij hebben afgesproken dat wij u om half 1 opnieuw zouden bellen. Door problemen kon het hele hoofdkantoor van Media Markt vandaag niet op het internet en niet bellen. Inmiddels zijn de problemen verholpen maar kan ik u helaas niet meer bereiken. Graag informeren wij u daarom via de volgende weg over het feit dat uw bestelling vandaag geleverd gaat worden. Mocht u nog vragen over u bestelling hebben vernemen wij graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Beste Mediamarkt,

    Ik heb het apparaat inderdaad 2 dagen later alsnog ontvangen maar dat was natuurlijk geen oplossing.

    Laat verder maar zitten, dit is als mosterd na de maaltijd!

    groeten,

    Rob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. 'Gewoon' nog 2 dagen moeten wachten, er is totaal geen oplossing geboden wat mijn inziens wel degelijk mogelijk was.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen