Klacht Media Markt: niet deugdelijk verpakte en niet-gesealde (teruggestuurde?) smartphone in open brievenbus ontvangen

Jansie1974

Als je online een nieuwe smartphone besteld dan verwacht je niet het volgende:

- produkt zat in de open toegankelijke brievenbus. Dus kon zo worden meegenomen door kwaadwilligen
- produkt zat niet in de folie
- doosje zat in een grote verpakking zonder vulling. Dus heeft geen bescherming gehad
- klantenservice gaf aan dat het geen product van mediamarkt was want het product moet nog geleverd worden volgens het systeem en ik moest afwachten
- track en trace code en factuur werd pas veel later gemaild NA aflevering (waarschijnlijk a.g.v. mijn belletje)
- weer gebeld want nu was duidelijk dat het echt wel een product van mediamarkt was
- de backoffice zou me binnen 48 uur terugbellen wat niet gebeurt is.
- na weer gebeld te hebben werd aangegeven dat er een week vertraging was a.g.v. een storing. Ze konden niet aangeven wanneer ik wel gebeld zou worden.

Inmiddels kook ik van woede want ik krijg een gebruikte telefoon slecht verpakte smartphone geleverd die ik dus niet wil hebben maar ik zit nu blijkbaar gevangen in een klantenservice soap. De leuke aanbieding lijkt een soort lokkertje te zijn om van gebruikte/teruggestuurde voorraad af te kunnen geraken. Ik weiger om hier de dupe van te worden.

Het bellen naar de klantenservice was elke keer standaard 20 minuten wachttijd. Ik heb inmiddels 5x gebeld (zonder resultaat waarvan 2x de verbinding ook nog na deze tijd werd verbroken): Dus 5x 20 minuten = 100 minuten gewacht en tijd verspild met dit warme weer.

Inmiddels is er ook een incident aangemaakt maar het was een mail zonder antwoord.

Verbetersuggestie: deugdelijk verpakte gesealde nieuwe produkten sturen

Op zeer korte termijn een nieuwe deugdelijk verpakte gesealde smartphone sturen zoals ook normaal is. Aangezien het bedoeld was als cadeau voor mijn zus zou het Mediamarkt sieren om een compensatie te bieden in vorm van extra korting. Zeker omdat ik momenteel al 100 minuten wachttijd heb verspild en 60 minuten voor deze klacht en dat met deze hoge temperaturen waarbij mijn woede door het uitblijven van een oplossing bij het kookpunt is aanbeland en niet door het weer.

Jansie1974
We zijn 2 dagen verder en ik heb niks meer van MediaMarkt vernomen. Slechte zaak. Na een aankoop is het geen prioriteit meer voor hun. Sterker nog ik vraag me af of het uberhaupt wel opgelost gaat worden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?