Klacht Media Markt: Niet gekregen bij Mediamarkt wat ik heb besteld (en betaald)

Klachtnummer
# 665038
Gebruiker
Bos142
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 13-05-23 een SONY PS5 + COD: MW2 (Call Of Duty Modern Warfare 2) besteld €599,00. Deze is op 16-5-2023 uitgepakt en kwamen wij erachter dat de online download code voor COD: MW2 er niet bij zat. Ik heb hier meteen over gebeld. de dame aan de telefoon melde dat de code binnen enkele dagen per mail zou worden verzonden. We zijn nu 15 dagen verder en inmiddels al enkele keren aan de telefoon de status gevraag. Helaas kan niemand mij een antwoord geven anders dan dat ik binnen 48 uur reactie zal krijgen........en dit al 15 dagen lang. Waar gaat het fout en wanneer is dit opgelost? Incidenten nummer is aanwezig

Gewenste oplossing

Ik wil graag de downloadcode van het bestelde en betaalde spel ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen