Klacht Media Markt: Niet geleverd product

Corina

Ik wacht al 2 weken op de chromecast die ik besteld heb, al een aantal keren jullie benaderd. Maar er gebeurd erg weinig. Had van jullie bedrijf wel wat service verwacht, stelt me erg teleur.

Ik wil mijn geld terug.

Media Markt
    Beste mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zojuist hebben we geprobeerd u telefonisch te bereiken, jammer genoeg zonder resultaat.

We vinden het uiteraard vervelend om te vernemen dat u uw bestelling tot op heden niet hebt ontvangen.

Uit navraag is gebleken dat u uw zending afgeleverd zou moeten worden bij een Karwei-ophaalpunt. Helaas is uw bestelling hier niet op de juiste manier afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat u hier uiteraard niet de dupe van mag worden, hebben we er inmiddels voor gezorgd dat u een nieuw product gaat ontvangen. Zodra de nieuwe zending is verzonden, ontvangt u hiervan een bevestigingsmail. In deze mail vindt u ook de Track&Trace-code van uw pakket.

We hopen dat uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online
    Corina
    Ik hoef geen nieuw product meer, jullie hadden al veel eerder zoiets kunnen regelen. Ik wil mijn geld terug. Heb net geprobeerd terug te bellen, maar kreeg erg botte reacties.
    Media Markt
    Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals ik u in ons telefooongesprek zojuist ook aangaf, wil ik u namens Media Markt graag excuses aanbieden voor het gevoel dat u hebt overgehouden aan het contact met onze klantenservice.

Inmiddels hebben we de omruil van uw product geannuleerd, en omgezet in een uitbetaling. Binnen vijf tot zeven werkdagen ontvangt u uw aankoopbedrag retour.

Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online

Corina

Ook een klacht indienen over Media Markt?