Opgelost door Media Markt: niet geleverd

johan

heb tijdens de btw kortingsdagen gasfornuis van etna en afzuigkap besteld heb bijna twee weken moeten wachten kreeg fornuis beschadigd thuis is mij telefonish meegedeeld dat ze nog op voorraad waren en dat hij omgeruild zou worden nu heb ik email gehad dat het fornuis er niet meer is terwijl ze van de week nog op de site stonden mediamarkt gebeld maar niks geen voorraad kon andere bestellen die dus duurder was zou mijn geld terug krijgen terwijl ze duidelijk hadden gezegd dat ze op voorraad waren en ze een nieuwe zouden leveren ik kan niet koken heb bij een ander bedrijf dezelfde besteld waardoor ik ruim 50 euro meer kwijt ben en niks doen ze echt iemand blij maken met een dooie mus moet wel meteen betalen en zit nu op mijn eigen centen te wachten zodat ik ander fornuis kan betalen waardeloos gewoon dit moet toch niet kunnen ik ben nu duurder uit kan mediamarkt geen compensatie of zo doen?nee doen ze blijkbaar niet gewoon geld terug en bekijk het maar

ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug kan al twee weken niet koken terwijl nogmaals duidelijk was afgesproken dat ik een nieuwe zou krijgen en dat ze op voorraad waren dan wil ik ter compensatie dat mediamarkt het bedrag van 58 euro wat ik nu meer betaal aan mij moet uitbetalen door hun ben ik namelijk meer kwijt aan een nieuwe en dat ik constant naar friettent en zo ben geweest om te eten

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

U had aangegeven overdag niet bereikbaar te zijn. Helaas hebben wij u in de avond ook niet kunnen bereiken. Inmiddels is de terugbetaling verwerkt en zal dit al of binnen enkele dagen op uw rekening staan.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    johan
    jullie geven aan mij gebeld te hebben dat is maar 1 keer gebeurd verders hebben jullie niet meer gebeld ik heb constant moeten bellen hing telkens bijna uur aan de lijn ik vind dit geen goede oplossing ik vind dat er wat anders tegenover stond en niet dat ik mijn geld terug krijg !!!!! dat is nogal logisch dat ik mijn geld terug krijg maar kost mij al met al wel 58 euro meer om ergens anders een fornuis te kopen dus daar wou ik een compensatie voor heb ook geld uitgegeven voor friettent en zo
    Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik vind het vervelend te vernemen dat u niet blij bent met de afhandeling. Ik heb voor het ongemak een cadeaukaart voor u aangemaakt. Deze cadeaukaart zult u binnen 2 weken ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    johan
    ben blij dat er toch wat aan gedaan is na zoveel heen en weer gedoe

johan

Ook een klacht indienen over Media Markt?