Klacht Media Markt: Niet geleverde bestelling kan niet worden geannuleerd

alblas3

Op 6 maart heb ik bij Mediamarkt een cadeaukaart online besteld. Deze zou de volgende dag verstuurd worden. Toen ik op 13 maart nog steeds niets had ontvangen, nam ik contact op met Mediamarkt. Ik kreeg als antwoord, dat ze binnen 7 dagen contact zouden opnemen. Sorry, ik heb de kaart op 16 maart nodig. Dus klom ik in de pen naar de chatservice. Het is momenteel erg druk, er komt zo spoedig iemand aan de chat. Na een uur wachten gaf ik het op. Vandaag maar naar de winkel gegaan om te proberen daar een kaart te bemachtigen. De service afdeling was uiterst behulpzaam, en belde de online service. Zij hebben geprobeerd de online kaart om te laten zetten naar een uit de winkel. Dat kon niet. Laten ze dan de kaart maar annuleren, ook dat kon niet, dit staat in de voorwaarden. Goed, kan ik begrijpen, echter als Mediamarkt zijn eigen voorwaarden niet nakomt vervallen die ook voor de consument. Maar nee, zo werkt het bij Mediamarkt niet. Ik heb in de winkel een nieuwe kaart gekocht, die nu 2 keer zo duur is uitgevallen nu Mediamarkt zijn eigen fout niet willen toegeven en zo krankzinnig star blijft. Adieu Mediamarkt, het ga je goed.

De bestelling annuleren en mijn geld terug