Opgelost door Media Markt: Niet geleverde voedingskabel ps4

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 266094
Gebruiker
cjpvanloon
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Voorgeïnstalleerde PS4 slim pakket gekocht maar mist de voedingskabel. Gebeld met mediamarkt maar moet met hele pakket terug naar de winkel om aan te tonen dat er geen voedingskabel bij zit. Reiskosten naar Mediamarkt zijn duurder dan de kabel waardoor ik beter zelf een kabel in mijn eigen woonplaats kan kopen. Extra geld kost het hoe dan ook.
Jammer dat een kabel niet opgestuurd kan worden, ondanks dat ik de bon en voor me heb en de bon op mijn mediamarktpas staat voor controle.
Dit is de tweede keer dat er een onderdeel mist bij een aankoop na voorinstallatie (adapter bij laptop miste ook al). Vorige keer kreeg ik geen nieuwe omdat ik de oplader ook thuis had kunnen laten liggen en een extra wilde hebben.
Helemaal klaar met mediamarkt door dit soort kleine dingetjes.

De oplossing


- Opsturen van een voedingskabel voor ps4 slim
- Kosten van de kabel (7 euro) terug gestort op rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat er een voedingskabel ontbreekt. Om dit met de vestiging te bespreken vernemen wij graag van u bij welke vestiging u de aankoop heeft gedaan. Ook vernemen wij graag van u wij u inmiddels heeft gesproken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    cjpvanloon
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

    De aankoop heb ik gedaan in vesting Zwolle.
    Ik heb iemand gesproken van de klantenservice. De naam heb ik niet goed meegekregen.

    Met vriendelijke groet,
    C van Loon

  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels hebben wij MediaMarkt Zwolle gesproken over uw klacht. Onze collega's van MediaMarkt Zwolle begrijpen niet waar dit mis is gegaan en gaan een voedingskabel naar u opsturen. Wij hebben uw gegevens doorgegeven aan MediaMarkt Zwolle en verwachten dat u de kabel spoedig zult ontvangen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    cjpvanloon
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cjpvanloon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen