Opgelost door Media Markt: Niet geleverde voedingskabel ps4

content Opgelost
cjpvanloon

Voorgeïnstalleerde PS4 slim pakket gekocht maar mist de voedingskabel. Gebeld met mediamarkt maar moet met hele pakket terug naar de winkel om aan te tonen dat er geen voedingskabel bij zit. Reiskosten naar Mediamarkt zijn duurder dan de kabel waardoor ik beter zelf een kabel in mijn eigen woonplaats kan kopen. Extra geld kost het hoe dan ook.
Jammer dat een kabel niet opgestuurd kan worden, ondanks dat ik de bon en voor me heb en de bon op mijn mediamarktpas staat voor controle.
Dit is de tweede keer dat er een onderdeel mist bij een aankoop na voorinstallatie (adapter bij laptop miste ook al). Vorige keer kreeg ik geen nieuwe omdat ik de oplader ook thuis had kunnen laten liggen en een extra wilde hebben.
Helemaal klaar met mediamarkt door dit soort kleine dingetjes.

- Opsturen van een voedingskabel voor ps4 slim
- Kosten van de kabel (7 euro) terug gestort op rekening.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er een voedingskabel ontbreekt. Om dit met de vestiging te bespreken vernemen wij graag van u bij welke vestiging u de aankoop heeft gedaan. Ook vernemen wij graag van u wij u inmiddels heeft gesproken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

De aankoop heb ik gedaan in vesting Zwolle.
    Ik heb iemand gesproken van de klantenservice. De naam heb ik niet goed meegekregen.

C van Loon

Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben wij MediaMarkt Zwolle gesproken over uw klacht. Onze collega's van MediaMarkt Zwolle begrijpen niet waar dit mis is gegaan en gaan een voedingskabel naar u opsturen. Wij hebben uw gegevens doorgegeven aan MediaMarkt Zwolle en verwachten dat u de kabel spoedig zult ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

cjpvanloon

Ook een klacht indienen over Media Markt?