Klacht Media Markt: Niet leveren artikel, onbeschoft aan de telefoon

senro

Op donderdag 11-2 een droger besteld bij de media markt. Netjes betaald, ook bevestiging gekregen, bevestiging van post.nl dat de droger op 12-2 geleverd zou worden tussen 15:30 en 18:30. Toen om 18:30 nog niets geleverd was heb ik track en trace bekeken en toen stond er tussen 21:30 en 22:00 uur leveren. Om 19:30 nogmaals gekeken en toen stond er tot mijn verbazing dat de chauffeur om 18:55 was geweest, maar dat er een probleem was.
Gelijk post.nl gebeld en daar kreeg ik te horen dat het probleem was dat de chauffeur geen droger in zijn bus had staan. Toen maar naar Mediamarkt gebeld. Na 35 min! kreeg ik uiteindelijk Ilse S. aan de lijn. Mijn probleem uitgelegd. Zij zou er nog achteraan gaan en zsm iets laten weten. Meer dan een mail over dat we telefonisch contact hadden gehad kreeg ik niet.
Zaterdag de 13e om 10:00 uur weer gebeld, na 15 min iemand aan de lijn. Zij zei dat ze niets konden betekenen omdat het weekend was. Geld terug zou 4-5 dagen duren en leveren lukte ook niet.

Uiteindelijk zelf naar mediamarkt Roermond gegaan en zelf een droger geregeld, wat de helpdesk medewerkers niet konden doen.
Wederom helpdesk gebeld om bestelling te annuleren en geld terug te storten. Ze kon niets doen voor ons totdat de droger bij hun terug was, dan zouden ze pas bestelling kunnen annuleren. Terwijl ze de droger nooit hebben geleverd aan post.nl of aan mij!!!!! Een leidinggevende of chef was ook niet aanwezig. De medewerkster Jamanda S. wou zelfs telefoongesprek beeindigen zonder dat er oplossing was of zou komen.

Ik wil zsm mijn geld terug + rente(ben waarschijnlijk week geld kwijt) + onkosten van de gemaakte km's. Dan heb ik het nog niet over de telefoonkosten die gemaakt zijn, de verlofuren die ik heb opgenomen om thuis te zijn als de droger geleverd zou worden en de vele boosheid en stress die het met zich meebrengt!

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend hoe het verlopen is. U hoeft niet verder te wachten tot het artikel retour is, de uitbetaling heb ik aangemaakt en zal binnen enkele dagen op uw rekening staan. Daarnaast zal ik zoals aangegeven de betreffende medewerkers aanspreken op hun handelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?