Opgelost door Media Markt: Niet leveren bestelde product door fout mediamarkt voor prijs black Friday

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 284425
Gebruiker
Roza3
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op black friday een printer besteld. Printer is nog niet geleverd en op 4 december is wel via IDEAL zonder opgave een gedeelte van het bedrag teruggestort. Geprobeerd contact te krijgen met Mediamarkt maar dat is niet gelukt ( wachttijden langer dan een half uur waarbij ook nog eens de lijn wordt verbroken). Naar Mediamarkt Venlo gegaan die samen met mij op 6 december een mail hebben gestuurd over het hoe en waarom. Tot op heden 11 december wederom geen enkele reactie( ook niet in de spam). Op 11 december dan eindelijk contact na 15 minuten in gesprek te hebben gezeten met een medewerker wordt de lijn weer verbroken, weer teruggebeld en na 35 minuten totaal blijkt dat er een fout is gemaakt in het bestelproces door mediamarkt. De order is gecanceld. Mediamarkt geeft aan het te betreuren dat er geen communicatie over geweest is. Het ontbrekende bedrag zou teruggestort zijn op de mediamarkt kaart. ( een kaart die ik heb aangekocht door VVV bonnen er voor in te wisselen). De kaart is online niet te controleren en moet ik in een mediamarkt winkel maar gaan controleren ( lekker onvriendelijk). Ik heb de medewerkster gevraagd dat ik gewoon de printer die ik besteld hebt te leveren voor de black friday prijs. Ik meen daar gewoon recht op te hebben maar ze willen hem nu alleen leveren voor de prijs die er nu voor staat ( 67,49 op black friday en nu 84 euro). Ik heb 1 uur telefoonkosten gehad , 2x naar Venlo mediamarkt gereden en dan wordt dit resoluut afwezen. Mag niet van haar supervisor die ook zelf te laf is om de telefoon te komen en dit laat opknappen door de medewerkster. Wat ik het ergste van alles vind is dat er nergens geen inlevingsvermogen bestaat bij mediamarkt. We zijn bijna 3 weken verder, klant maakt kosten door de fouten van mediamarkt maar gewoon leveren voor de prijs waar het product voor besteld is weigeren ze. Ontzettend klein en kortzichtig hoe mediamarkt met hun fouten omgaan en niet bereid zijn hun fouten te herstellen. Het enige wat ik eis van Mediamarkt dat ze hem voor de blackfriday prijs leveren. De kosten die ik heb moeten maken om het achter mediamarkt aan te zitten en opheldering te krijgen heb ik het verder niet over. Ik wil gewoon als klant mijn recht en vooral dat Mediamarkt anders met zijn klanten omgaat zoals ze nu dus doen.

De oplossing

Printer alsnog leveren volgens prijs afspraak en bestelling op black friday.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door een technische probleem in het systeem is uw bestelling niet doorgelopen en daarom automatisch geannuleerd. Doordat uw bestelling is geannuleerd is het gehele aankoopbedrag teruggestort. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht om welke printer het precies gaat (artikelnummer). Wij zullen dan nagaan bij de desbetreffende afdeling of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Om u tegemoet te komen in deze situatie willen wij u graag de gelegenheid geven om de printer alsnog via onze website te bestellen. Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangen wij graag middels een reactie op dit bericht uw bestelgegevens, zodat wij achteraf het prijsverschil van € 22,50.- kunnen terugstorten op uw rekening.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat de waarde van uw cadeaukaart niet is teruggestort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Graag vernemen wij middels een privé-reactie wat uw cadeaukaartnummer is, zodat wij kunnen achterhalen waar de waarde van uw kaart is gebleven.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw cadeaukaartgegevens doorgezet naar onze achterliggende afdeling, zodat zij de waarde van uw oude kaart op een nieuwe kaart kunnen zetten. Zodra wij hierover een terugkoppeling ontvangen, nemen wij direct contact met u op.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben het prijsverschil vandaag teruggestort op uw rekening. Het duurt ongeveer drie tot vijf werkdagen voordat het bedrag van € 22,50 op uw rekening staat.

    Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roza3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen