Klacht Media Markt: Niet leveren en geen geld terug

Mbeaux

Voor sinterklaas heb ik een kado besteld via de mediamarkt voor 25 euro. Ik heb hier een kado bon van 20 euro voor ingezet. Dit werd niet volgens afspraak geleverd. Er werd gesproken van een "systeemfout" en geen leverdatum opgegeven. Vervolgens ben ik zelf maar naar de winkel gegaan om er 1 te kopen en dus 25 euro voor te schieten. Ruim 3 weken later is er slechts 5 euro teruggestort. Ik bel daarom, maar ze willen de 20 euro op de kado kaart terugstorten.
Vanwege hun falen heb ik 25 euro voorgeschoten door het product zelf te halen, dus ik wil die 25 euro terug. Ik ben hier ontevreden over, maar via mail of telefonisch wordt dit probleem niet opgelost.

Ik geef de mediamarkt via dit medium nog een kans. Indien er geen oplossing gevonden wordt, zal ik ook andere sites gebruiken.

Direct de 20 euro overmaken en het geld van de kado bonnen afschrijven. Mijn referentie nummer is 74716952.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de waarde van uw cadeaukaart tot op heden niet is teruggestort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Graag vernemen wij middels een privé-reactie op dit bericht wat uw cadeaukaartnummer is, zodat wij dit door kunnen zetten naar onze achterliggende afdeling.

In afwachting van uw reactie.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?