Klacht Media Markt: Niet leveren koelkast

Bobby

Afgelopen donderdag, na 21:00 uur, een koelkast besteld. Koelkast was op voorraad, dus de koelkast zou zsm (dit bleek maandag te zijn) worden geleverd. Helaas maandag geen koelkast. Bellen met de klantenservice, maar die konden niet helpen. Ook de voortgang van bestelling was onduidelijk, zat schijnbaar "vast in het systeem". Vandaag weer gebeld en toen bleek de koelkast niet voorradig te zijn. Wanneer voorraad wordt aangevuld is onbekend. Ik zou binnen 30 dagen zeker wel iets horen, zo werd mij verteld. Ik snap er niks van. Ik heb snel een koelkast nodig! Wat ik nu heb is een hoge telefoonrekening, 2x een half uur in de wacht. Ben toch niet gek! Moet ik de bestelling annuleren?

Zsm een koelkast, mogelijk een ander/ beter type die wel op voorraad is.

Media Markt
    Geachte meneer Brekelmans,

Zoals telefonisch besproken hebben wij u een ander model toegezonden. Van onze vervoerder hebben we inmiddels begrepen dat het artikel bij u geleverd is.
    Onze excuses voor de vertraging, en we wensen u veel plezier met uw aankoop.
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?