Klacht Media Markt: Niet leveren koelkast

Klachtnummer
# 116458
Gebruiker
Bobby
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen donderdag, na 21:00 uur, een koelkast besteld. Koelkast was op voorraad, dus de koelkast zou zsm (dit bleek maandag te zijn) worden geleverd. Helaas maandag geen koelkast. Bellen met de klantenservice, maar die konden niet helpen. Ook de voortgang van bestelling was onduidelijk, zat schijnbaar "vast in het systeem". Vandaag weer gebeld en toen bleek de koelkast niet voorradig te zijn. Wanneer voorraad wordt aangevuld is onbekend. Ik zou binnen 30 dagen zeker wel iets horen, zo werd mij verteld. Ik snap er niks van. Ik heb snel een koelkast nodig! Wat ik nu heb is een hoge telefoonrekening, 2x een half uur in de wacht. Ben toch niet gek! Moet ik de bestelling annuleren?

Gewenste oplossing

Zsm een koelkast, mogelijk een ander/ beter type die wel op voorraad is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Brekelmans,

    Zoals telefonisch besproken hebben wij u een ander model toegezonden. Van onze vervoerder hebben we inmiddels begrepen dat het artikel bij u geleverd is.
    Onze excuses voor de vertraging, en we wensen u veel plezier met uw aankoop.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen