Opgelost door Media Markt: niet leveren multi snack tefal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47083
Gebruiker
sandra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf multi snack tefal, er thuis achter komen dat de behuizing stuk was, op 6 dec. Deze retour gedaan. Binnen 5 tot 10 werkdagen zou er een nieuwe klaar staan. Hier zouden we over gebeld worden. Na 14 dagen zelf maar gebeld, niet binnen. Ivm weekend zouden we maandag terug gebeld worden ivm levering, helaas zelf op woensdag maar weer gebeld. Na meerdere keren bellen/ informeren zou de multi snack op 13 Jan. Geleverd worden en zouden we gebeld worden. Op 14 Jan. Nog steeds niet terug gebeld... Nu zelf maar weer naar media markt deventer gebeld, nog steeds niks binnen!!! Wetende dat Arnhem er 4 heeft staan!!! Klacht... Te lange levertijd!!!! En 6 terugbel afspraken niet nagekomen!!!!!

De oplossing

Geld terug, excuses voor het feit dat ze niet terug bellen!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Stempher, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld en samen met u de klacht doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik contact opgenomen met Media Markt Deventer en hen verzocht om contact met u op te nemen om uw klacht te behandelen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Deventer uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Stempher, Van Media Markt Deventer heb ik begrepen dat uw klacht inmiddels is afgehandeld. Ik stel voor om uw klacht hierbij de sluiten. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    sandra
    Datum
    Wij hebben ons geld terug gekregen. Helaas heeft de media markt Deventer ons antwoordapparaat ingesproken zonder excuses!!! Wij moeten er weer achteraan bellen om excuses te krijgen, daar pas ik voor! Bij bol.com apparaat binnen 2 dagen binnen!! Jammer van media markt voor de slechte service, hierdoor raak je klanten kwijt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy